Maid

Alla inlägg under april 2011

Av Jennifer - 3 april 2011 20:02

Too Sweet. Älskar verkligen bilden, har nog alltid tyckt att Snuttan var söt. När jag skulle köpa henne var jag överlycklig. Innan jag köpte henne brukade jag fundera på vad min kanin skulle heta. Jag kom fram till att det berodde på vad den såg ut att heta. Det stod mellan Tingeling och ja, Snuttan. Så när vi kom in bland kaninerna visade en som jobbade där mej direkt de yngsta kaninerna som bara var några veckor gamla. Men tillräckligt gamla för att ta med hem. Jag var inte så intresserad av dem, de var söta. Men mina ögon drogs direkt till buren lite snett bakom och upp ett hack. Där i fanns Snuttan, min lilla svarta ädelsten. Och två andra kaniner, en brun och en vit har jag för mej. Jag pekade på henne och sa "Den vill jag ha" eller något i stil med det. De frågade om jag inte ville ha en yngre kanin, en av de på golvet. Men jag sa nej, jag var som besatt av Snuttan. Och det är jag glad för. Hon är underbar, min alldeles egna lilla filur.

 


Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Skapa flashcards