Maid

Alla inlägg under april 2012

Av Jennifer - 30 april 2012 08:00

Har absolut ingenting att göra just nu, eftersom att det bara är jag vaken i huset förtillfället. Därför får ni ett litet inlägg om "min framtid" så som jag tror att den kommer bli just nu. Skriv gärna din framtid i en kommentar eller länka till just ditt framtidsinlägg på din blogg! Btw. Kommer att fixa en liknande video senare som är lite längre än texten med mer "fakta" om man säger så. ♥

Jag kommer antagligen att gå ut skolan här i Sverige, men efter det har jag en rejält stor lust att testa bo i USA i ett år eller så för att se vart det leder sen. Det svåra där är att jag är en riktig hemmamysare. Men jag tror att jag skulle växa genom att testa göra något jag egentligen inte vågar. I USA hade jag velat bo i en stad där det händer saker, där det finns saker att göra och som har möjligheter. Tillexempel New York, men sen finns det gudomligt många andra lite mindre städer som verkar mysiga. Jag skulle bo i en lägenhet till en början, där skulle jag bo med min framtida dalmatin och kanske tillochmed CupCake - det får framtiden avgöra. Jag skulle börja varje dag med att ta en springtur genom parken för att vakna till och börja dagen på ett bra sätt som gör att man får energi till allt annat. Hade jag bott kvar i Sverige skulle jag förmodligen ha bott i en halvstor stad, men resten hade varit likadant. Oavsett vad hade jag nog åkt hem till min familj väldigt ofta, med tanke på hur familjekär jag är när man tänker efter. Lite random bilder nedanför som jag bjuder på bara för att jag inte har några andra just nu. Hur hade din framtid varit? ♥     

 

 

 

Av Jennifer - 29 april 2012 21:59

Har varit hur skönt som helst ute, så har spenderat hela dagen med att mysa i solen. Nu ska jag precis upp och kolla på en film eller något sånt innan jag lägger mig och sover. Vi hörs imorn, sov sött. ♥

 

 

 

Av Jennifer - 28 april 2012 21:00

Hade ingen lust att behöva starta datorn igen senare, så istället får ni ett fint tidsinställt inlägg. Eller ja, fint och fint. Men iallafall, hoppas ni har haft en underbar dag. Med den här bilden säger jag godnatt. ♥

 

Av Jennifer - 28 april 2012 13:15

Var ett tag sen sedan jag skrev en sådan här svår fråga, nivet dom här frågorna som man bara irriterar sig på för att man inte får något svar oavsett vem man frågar. Eller jovars, man kanske får ett svar men man vet ju inte om det är rätt ändå.

Men nu tänker inte jag skriva frågorna, utan jag ska låta er skriva dom. Du får gärna svara på din egna fråga om vad du tycker och tror så svarar jag på dom sen! ♥

 

 

Av Jennifer - 28 april 2012 10:47

Har varit vaken ett tag nu, vaknade ungefär halv sju av en mardröm och jag kan ju säga att den inte var den mysigaste mardrömmen man kan tänka sig. Kanske kan berätta om lite mardrömmar i en videoblogg sen någon dag? Sounds good. Nu ska jag bara klä på mig innan jag går ut och myser i solen, kanske fotar lite eller så. Eller så fortsätter jag försöka skriva ihop låten så att den blir lite bättre, kanske börjar på en ny? Men vem vet? Vi lever idag, vi borde leva i nuet. Så det är precis vad jag ska göra, vi hörs senare folket! Förresten. Om ni har lust får ni gärna höra av er på kik så svarar jag så fort jag kan, jjennaaa

   



Av Jennifer - 27 april 2012 19:54

Glömde förklara det tidsinställda inlägget som egentligen skulle publiceras igår, jag hade gjort ett inlägg som faktiskt finns på bloggen också. Bara det att jag råkade ställa in det på onsdagen istället för på torsdagen. Så det finns något inlägg ner, bli inte förvirrade med att det står torsdag i inlägget med onsdag på publiceringsdatumet. Det blev lite fel bara. Annars så har jag blivit mörkbrun / svarthårig igen. ^^ Vet aldrig vad jag ska kalla det, vad hade ni kallet det? ♥    

Av Jennifer - 27 april 2012 19:34

En dündermysig dag, började nio och slutade halv tolv. Känns rätt så bra, en aning då. Nu har jag precis kommit in från att ha suttit ute i någon timme eller så. Spenderade den tiden på våran trapp bak på boden skrivandes på en låt, tillsammans med en marabou apelsin krokant. Är rätt så stolt över att äntligen har skrivit klart en hel låt utan att sluta mitt i den och sen ändå vara missnöjd med den. Men den här känns bra, riktigt bra. Tror jag. Nu ska jag snart knäppa på en film och krypa ner under täcket med varm oboy eller något i den stilen, grymt bra början på en fyra dagars helg! ♥

 

Av Jennifer - 25 april 2012 20:15

En awesome dag, så börjar vi inlägget idag. En härlig dag i skolan, nyklippt och färgat hår, kaninmys och lite småmys med familjen. Riktigt härligt! Nu ska jag fixa en macka och lite juice innan jag kryper ner framför tvn eller veckorevyn. Ska försöka hinna göra ett tidsinställt inlägg åt er tills imorgon eftersom att jag förmodligen inte hinner uppdatera annars, men det ska vi väl kunna göra! En sån här koppling till rubriken, föredrar ni Timon eller Pumba? Själv älskar jag båda, hell yeah. Pumba är frän på något udda sätt medans Timon är underhållande och irriterande på samma gång. Men alla måste väl hålla med, man måste bara älska dom i helhet? Filmerna, pogrammen och de själva. Man tröttnar liksom aldrig, föralltid i hjärtat. Sov gott och dröm sött, dröm om alla småkryp du mött. ♥

   

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards