Maid

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer - 31 maj 2012 12:00

Jag saknar dig världens bästa pojke! Just one day left, men förhoppningsvis har vi haft en underbar vecka med många nya minnen och många fina leenden dygnen runt. Snart blir det vanliga inlägg igen, dvs inte tidsinställda. ♥ 

   

Av Jennifer - 30 maj 2012 16:30

Mysfika som vi åt dagen innan vi åkte hit mot Grekland. Aldrig fel med krämkaka och jordgubbar, speciellt mycket kärlek till jordgubbarna! Antagligen så har jag spenderat dagen med långa stunder vid poolerna eller havet och kameran i högsta hugg. Om inte de båda minneskorten jag tog med har tagit slut eller om kameran plötsligt gått sönder. Men vi tar allt positivt och ler lite extra eftersom att det är typ är sommar. Ha en sjukt bra dag! ♥

 

Av Jennifer - 29 maj 2012 08:00

När jag gick runt och kollade på det sista innan resan så letade jag även efter ett par mjuka shorts att ha som pyjamasshorts, kollade på dessa här nedanför men köpte dom aldrig för jag var så osäker. Men när jag kom hem dagen efter hade de köpt ett par åt mig och de är verkligen supermysiga! Så tack fina älskade familj! För er som är intresserade finns de på H&M för en liten simpel femtilapp. ♥

 


Av Jennifer - 28 maj 2012 13:00

J a g   ä l s k a r   e r. ♥

 

Av Jennifer - 27 maj 2012 14:45

Tänkte sammanfatta veckan som jag inte bloggade på med lite bilder och så, för självklart blev det några mobilbilder! Har blandannat åkt runt lite i Stockholm påvägen mot Grönalund och suttit på Ica med Julia och mumsat i oss vindruvor. Har däremot ingen bild från loppisen som vi stod på. Ignorera därmot mitt hår på bilden, hade nyligen åkt lite karuseller blandannat Kvasten som jag aldrig tänker åka igen ♥

           



Av Jennifer - 26 maj 2012 10:00

God morgon flickor och pojkar! ♥ Har antagligen varit vaken i någon timme nu och går nog runt lite här och var för att lära känna Grekland lite bättre. Tänkte passa på att visa mina nya skal som jag köpte (fick) när vi stod på en loppis i Enskede. Är helt kär i det med USA flaggan, har älskat det sen första gången jag såg det på datorn. Och att den ser lite vintage ut är ju inte helt fel det heller! Ha en mega bra dag dudisar.

 

Av Jennifer - 25 maj 2012 17:15

Sitter förmodligen på planet jus nu, har bara spenderat ungefär en kvart på flygstolen isåfall och har hela tre timmar och fyrtiofem långa minuter kvar uppe i luften. Är förmodligen nervös gånger miljarder och är helt paralyserad med tanke på att vi är så högt upp. Jag hoppas verkligen att ni får en supervecka utan mig så hörs vi med normala inlägg när jag kommer hem igen, dvs den första juni. Förhoppningsvis lever jag fortfarande då och har många bilder att bjuda på! ♥

   


Av Jennifer - 25 maj 2012 07:00

Tänkte passa på att önska er en underbar vecka en gång till, får hoppas på att ni kommer ha det minst lika bra som mig. Inlägget är tidsinställt men skriver rakt ut från hjärtat, som alla mina inlägg no matter what. Vaknar väl antagligen snart annars, om jag inte redan är vaken pågrund utav hur nervös jag är. Det är iallafall en sak som är säker, kommer vara nervös tills att vi landar och har klivit av planet, 170% säker på det minst. Men iallafall, ha en mysig vecka oavsett väder och allt. Vi hörs igen antingen den 1 eller 2 juni, kommer som sagt förmodligen ha rejält många bilder att visa er. Love you dudes, always and forever.

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Skapa flashcards