Maid

Alla inlägg under juni 2012

Av Jennifer - 29 juni 2012 19:37

Never stop believing, never stop dreaming. Och så startar jag detta inlägg klockan 19;37 en fredagskväll när jag som vanligt snart ska knäppa på en film och njuta av att det är sommarlov. Eller, jag tror det är fredag? Annars så ska jag snart börja trixa med en ny header, får se när jag får tid till det. Men förmodligen imorgon eller på söndag. Den här gången ska jag försöka att inte ge upp direkt, haha. Ska även försöka fixa menyn och designen i helhet, blir som en liten nystart helt enkelt. Har en hel del massa idéer som jag tror kan bli riktigt bra! Iallafall, nu ska jag knäppa på en film. HEHHEHE. Sleep tight laaaater. ♥

   

Av Jennifer - 29 juni 2012 19:23

SER NI VAD BLÅTT HAVET ÄR!? Jag kan tillochmed säga att bilden inte är det minsta redigerad förutom runda hörn, vattnet är sådär blått på vissa ställen i Grekland. Så galet fint, skulle kunna kolla på havet hur länge som helst. Jag badade dock aldrig när båten stannade till där, vi hade suttit i vind i någon timme och det hade blivit rätt så kallt för de som inte satt i solen så att säga. Och vi satt då alltså inte i solen, så medans andra hoppade i vattnet och snorklade satt jag invirad i två handukar och kollade ner på havet. När de som var kvar på båten frågade om det var kallt blev svaret "lite". Det var inte kallt, men inte varmt heller. Utan snarare uppfriskande, lite lagom för att vara i havet. Nu i efterhand kan jag känna att jag ångrar lite att jag inte hoppade i, men samtidigt - livet är inte slut än, det finns mer kvar att se! ♥

 

Av Jennifer - 29 juni 2012 19:00

Var helt död imorse när jag skulle kliva upp efter att ha sovit ungefär 4h, såg antagligen ut som en zombie och man var rätt så avundsjuk på de andra som låg och sov. Men jag satt och åt frukost med mamma istället, sissådär klockan sex på morgonen - på sommarlovet. Annars så var det inte allt för läskigt att göra ett eeg, en hjärnröntgen. Känns rätt så skönt att ha det klart faktiskt. Så nu är det bara att vänta på svaren och hoppas på det bästa! ♥

 


Av Jennifer - 28 juni 2012 19:21

Nu ska jag leta fram lite filmer och sånt som jag kan kolla på nu ikväll och kanske imorgon på morgonen också. Ska nämligen in på ett EEG imorgon, vilket betyder att jag bara får sova halva min tid - vaken sent och upp tidigt. Känns inte speciellt kul med tanke på att jag redan är trött och inte får somna. Så imorgon 9;30 befinner jag mig på sjukhuset med klisterlappar på huvudet ett tag, efter det vet jag inte vad jag hittar på. Tar väl det förmodligen lugnt hela dagen. Annars så känns allt så himla härligt just nu, kan inte göra annat än att le. Jag vet inte varför, jag är bara glad helt enkelt. Iallafall, ha en lika bra kväll som mig. Hör gärna av er på kik, namn finns i menyn! Mobilbilder igen, förlåt ♥    

Av Jennifer - 28 juni 2012 19:14

Vaknade imorse runt åtta och försökte se om det var nå sol ute men det såg ut som att det regnade och var grått, så jag suckade och la mig ner igen. Sen gick jag upp ändå och kommer ner och ser att det är hur fint som helst ute, varmt också! Hur glad tror ni att man blev!? Iallafall så spenderade jag dagen tillsammans med Sara, jätte kul! Vi fotade lite och gick runt lite här och var. Blev några bilder, inte alls många men får fixa fler någon annan gång. Uppdaterar snart igen, medans bjuder jag på en superfin bild på mamma och lillebror! ♥

 

Av Jennifer - 28 juni 2012 08:30

Tidsinställt. Är inte säker på om jag kommer uppdatera senare idag, så jag fixar det helt enkelt med ett tidstinställt. Bilden är också gammal, mitt fel. Men om det är fint ute så blir det förmodligen en hel drös med nya sommarbilder, annars får ni stå ut några dagar till. Förlåt. Så det är väl ungefär det jag ska göra om det blir fint, fota fota och fota. Annars får jag väl gå ut ändå, oavsett om det regnar eller inte. Men åskar det, då går jag fan i helvette heller ut! Den fobin tänker jag då inte försöka bli av med när man kan ha otur och bli träffad av blixten så att man dör på kuppen. Det är bara inte värt det. Då väntar man hellre med att fota tills en annan dag och nu förväntar jag mig att ni håller med. Iallafal, ha en mysig dag så får vi se om jag uppdaterar eller inte! ♥

 

Av Jennifer - 27 juni 2012 20:49

Känner mig hyffsat dålig som bara ger er mobilbilder, men jag har inte haft ork till att fota helt enkelt. Men funderar på att dra mig ut imorgon på en liten fotorunda, saknar det faktiskt en del just nu. Dessutom vill man ju ha lite sommarbilder när det ändå bara är sommar sissådär tre månader per år. Nu ska jag sätta på filmen och så, så ni får helt enkelt ha en jätte mysig kväll. Sleep tight. ♥

 

Av Jennifer - 27 juni 2012 20:41

Känner att jag måste bli av med dehär bilderna, annars kommer de att ligga på datorn tills jag hittar ett tillfälle. Men iallafall, igår hade vi en liten myskväll med familjen eftersom att det självklart skulle börja åska när jag för en gångs skull höll tiden till top model. Åt lite melonbitar och jordgubbar med glass, glassen råkade jag däremot dränka i sås. Men shut up, vad spelar det för roll? Finns väl ändå inget fel i att njuta och leva lite när man har chansen. Haha, och där märkte vi att jag inte ska försöka leka poetisk när jag inte är på humör för det. Anyway, andra bilden är kvällsfika från någon dag tillbaka. Blev lite sådär hyffsat nöjd med bilden, eftersom att jag är usel på att fota mat. Så därför är jag tvungen att visa den, yep yep yep. ♥  

   

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards