Maid

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennifer - 31 juli 2012 23:43

Har helt glömt bort att säga att vi campar med Sanne och hennes familj, prima! Men nu ska jag vara lite social med dom son skriver ett tag, sov bäst!

Av Jennifer - 31 juli 2012 23:39

Ligger nu i husvagnen och bara myser efter en galet kul dag! Älskar campingen och allt också. Just nu åskar det däremot lite smått och de som känner mig vet mycket väl att jag är livrädd för åska. Men iallafall, ni får min kväll i bilder. Welcome.

Av Jennifer - 31 juli 2012 23:36

Ligger nu i husvagnen och bara myser efter en galet kul dag! Älskar campingen och allt också. Just nu åskar det däremot lite smått och de som känner mig vet mycket väl att jag är livrädd för åska. Men iallafall, ni får min kväll i bilder. Welcome.

Av Jennifer - 31 juli 2012 19:46

Kom fram för ett tag sedan och har precis ätit, den här campingen var verkligen bättre än den andra! Nu ska vi snart ner på stranden och kolla men tänkte visa mitt nya skal som jag hittade idag. Annars så vet jag att det blev kaos med förra inlägget, ska fixa det sen.

Av Jennifer - 31 juli 2012 17:22

Lämnar nu Ullared efter en dag där, köpte inte så mycket faktiskt. Mycket mindre än jag trodde! Men jag är nöjd med allt och det är ju det som räknas, lägger upp bilder på allt senare. Nu sitter jag i bilen påväg mot nästa camping i Falkenberg, hoppas att den är finare än den vi var på igår. Ha det bäst!

Av Jennifer - 31 juli 2012 16:44

Lämnar nu Ullared efter en dag där, köpte inte så mycket faktiskt. Mycket mindre än jag trodde! Men jag är nöjd med allt och det är ju det som räknas, lägger upp bilder på allt senare. Nu sitter jag i bilen påväg mot nästa camping i Falkenberg, hoppas att den är finare än den vi var på igår. Ha det bäst!

Av Jennifer - 30 juli 2012 21:25

Nu har det slutat regna och vädret blev mycket finare, har fortfarande ont i huvudet men tänkte faktiskt försöka sova ett tag. Brukar inte sova i bilen, men varför inte ge det ett försök? Har också ätit middag, sådär tjugo i nio på Sibylla. Var inte så hungrig alls faktiskt, men åt det jag orkade. Uppdaterar nog när vi är framme, kanske någon gång i mellan också om inte batteriet sviker. Ttyl.

Av Jennifer - 30 juli 2012 20:24

Sitter fortfarande i bilen, men det förstod ni nog! Vi kommer inte att åka hela vägen men vi kommer att komma fram till campingen vi ska sova på inatt vid elva ungefär. Ska snart stanna och äta, har inte ätit middag än nämligen. Annars så är allt bra, förutom att jag har huvudvärk. Regnet öser däremot ner och det tackar jag himlen för! Nu ska jag vara lite social med familjen, ha det bäst.

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards