Maid

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer - 28 augusti 2012 22:22

Är helt utmattad efter all hosta, men som tur var jag helt feberfri så att jag är då alltså bara förkyld. Annars har jag kommit fram till att jag måste börja uppdatera mer via datorn istället för mobilen, så ska försöka med det. Nu ska jag sova faktiskt tänkte jag, hoppas på att vakna helt frisk imorgon. Sov bäst!

Av Jennifer - 27 augusti 2012 19:12

Är helt överlycklig, trots min mindre härliga förkyldning. Fick för ett tag sedan veta att Maya ska börja rida i min ridgrupp vilket kommer bli hur kul som helst! Så vad kan man säga? Livet är härligt. Idag när jag kom hem hade mamma också fixat till lite i köket, hur fint som helst faktiskt! Har förresten glömt bort att visa lite saker jag köpt. Men börjar lite smått, fick ett par örhängen från BikBok och en parfym vid namn wonderstruck som luktar hur gott som helst! Verkligen värd pengarna om ni funderar på att köpa den. Nu ska jag ta och svara på lite kommentarer och fixa lite annat, ha det bäst! ♥

 


Av Jennifer - 26 augusti 2012 20:30

Har spenderat hela den här dagen med Maya, jätte kul! Först var vi in till Valbo en sväng och kollade runt lite där, köpte dock ingenting eftersom att jag redan slösat alldeles för mycket. Efter det åkte vi iallafall hem igen och skapade blandannat en blogg tillsammans, den är fortfarande under uppbyggnad eller hur man ska säga men det bör inte ta allt för lång tid med tanke på att vi är två! Ni kan hursomhelst besöka den på www.hovkrats.devote.se om ni känner för att göra det. Nu ska jag snart gå ner och göra en macka, får försöka pressa i mig den trots halsen. Har nämligen åter igen druckit och ätit för lite idag. En macka till frukost och middag klockan halv sju, så går det när jag är förkyld!

Av Jennifer - 25 augusti 2012 21:59

Ligger just nu i sängen och tänkte faktiskt sova snart trots att klockan inte alls är mycket. Men eftersom att jag knappt kan andas ändå så är det lika bra att sova och kanske vakna spritt språngande frisk. Bakade åtminstone en kladdkaka idag efter stallet, har dock varken orkat äta eller dricka speciellt mycket alls. Åt lite pommes frites till middag, ingenting till utan bara pommes frites. Hade egentligen kyckling till men jag orkade knappt svälja juice så är rätt så stolt över att jag lyckades svälja något överhuvudtaget. Sov bäst!

Av Jennifer - 25 augusti 2012 19:52

Ligger och lyssnar på lite musik via nrj, så galet bra app det! Kärlek vid första ögonkastet, väckarklocka har den också. Ska snart äta, väntar bara på att resten ska komma hem igen. Hoppas att ni förstår att det blir mycket uppdatering via mobilen, har liksom inte speciellt mycket ork eller tid till att starta datorn. Men ska försöka fixa så att jag uppdaterar från den lite oftare, har ju trots allt en hel del bilder som ligger och väntar. Får se om jag uppdaterar snart igen, annars får ni sova bäst.

Av Jennifer - 25 augusti 2012 13:03

Kom precis hem från stallet, blev inte mer än två timmar eftersom att ingen av de man kunde fråga var där. Har iallafall tagit en massa bilder som jag visar sen, uppdaterar senare!

Av Jennifer - 25 augusti 2012 06:06

Är verkligen sämst på att uppdatera just nu, vaknade för en halvtimme sen och försökte somna om. Men jag har så himla ont i halsen så att det knappt går att andas. Igår var jag iallafall med Sara i någon timme, på kvällen satte jag mig å skypade med Julia ett tag och idag tänkte jag bege mig till stallet med Maya. Kanske uppdaterar mer under dagen, för nu tänkte jag försöka sova lite igen.

Av Jennifer - 22 augusti 2012 22:03

Förlåt, sa att uppdateringen skulle bli bättre man jag har knappt startat datorn under den här veckan. Har att fullt upp med annat helt enkelt. Imorgon blir det först skola till någongång runt tre, efter det tänkte jag byta om och springa en sväng och sen ridning på kvällen. Livet är bra!

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards