Maid

Alla inlägg under september 2012

Av Jennifer - 16 september 2012 19:09

Nu har jag iallafall börjat fixa lite på bloggen, än så länge är det bara småsaker men det är iallafall en början! Har suttit ett tag och planerat bloggen, haha. Om inte jag skriver ner det jag ska göra med bloggen glömmer jag bort det och då blir det inte gjort, så jag satt där med ett block och middag. Har en massa saker nerskrivna och det känns som att det ska ta hur lång tid som helst, men det får vi hoppas att det inte gör!

 

Av Jennifer - 9 september 2012 11:18

Hej sunshines! Jag har inte bloggat på flera veckor och jag är medveten om det, jag har inte haft ork att uppdatera två bloggar samtidigt men jag ska försöka komma igång här igen sakta men säkert. Kommer dock bli väldigt segt ett tag till för nu är det en del som ska fixas eftersom att jag fyller år om mindre än en vecka, sedan blir det ett möte på tisdag och ridningen på torsdag. Antar att stordelen av helgen kommer vara upptagen också då jag fyller år på lördagen och jag har ingen aning om vilken dag släkten kommer. Men jag uppdaterar dagligen ->hääääär<- och jag kommer att börja uppdatera här igen så fort jag kan och när jag har fixat till designen lite. Vilket jag hoppas blir snart! ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards