Maid

Alla inlägg under november 2012

Av Jennifer - 30 november 2012 23:26

Färgade som sagt utväxten och klippte topparna, sedan masserade de även ut färg i längderna eftersom att mycket färg hade försvunnit sen förra gången. Blev som sagt ingen stor skillnad, men håret känns jätte fräscht och det är alltid lika härligt när det känns så! På bilden hade jag precis haft uppsatt och tagit ut det, så det ser ut lite som det gör men big deal. Nu tänker jag kolla om det finns något bra program annars tänker jag lägga mig och sova ut för en gångs skull, godnatt ♥

 

Av Jennifer - 30 november 2012 23:05

Kom upp för ett litet tag sedan, men nu har jag iallafall duschat och så. Målade naglarna med, tänkte hoppa över det först men sen tänkte jag att om jag inte gör det idag så händer det aldrig. Blev iallafall nöjd, väldigt nöjd. Men vi får se hur länge det håller, är ganska duktig på att riva av nagellack nämligen. Ganska duktig på att riva på naglarna överhuvudtaget, men jag försöker vänja bort det för naglarna blir verkligen jättefula och förstörda. Annars så snöar det fortfarande vad jag vet, herregud - det tar ju aldrig slut. ♥

 

Av Jennifer - 30 november 2012 20:13


Hej på er! Har snöat hela dagen nu och det märks verkligen, för gud så mycket snö det är! Iallafall så är det den första december imorgon och det känns helt sjukt, det betyder liksom snart jullov och gymnasieval. Men nu ska jag duscha, skrubba ansiktet och måla på nytt nagellack - så blir det en bra start på en ny månad imorgon ♥

       

Av Jennifer - 30 november 2012 14:52

"If you're going to stay, stay forever. If you're going to leave, then do it today. If you're going to change, change for the better. And if you're going to talk, make sure you mean what you say."

Snön bara öser ner, hur mysigt som helst! Men ska snart dra mig ut mot kaninerna, kommer få skotta hur mycket som helst för att ens ta mig in dit. Men varför inte? Skotta är ju hur kul som helst, hahah. Men nu ska jag städa mitt rum lite, uppdaterar kanske senare ♥

 

Av Jennifer - 28 november 2012 20:36

Sitter här och nervösiserar ihjäl mig, eller vad vi nu ska kalla det. Imorgon ska jag och bästavän gå på en provdag på ett gymnasium, ska bli hur kul som helst men ändå så är jag verkligen jätte nervös! Gick ju däremot ganska bra i måndags och skolan var jättefin, liknade den i Twilight fast med fler byggnader på något vis. Men linjen jag vill gå ska byta skola, så ska jag gå den linjen där så kommer jag inte att gå på den skolan utan på en annan som ligger närmare stan. Har iallafall färgat håret och klippt det idag, utväxten är död nu mina kära ♥

 


Av Jennifer - 27 november 2012 19:50

Hej på er! Var väl ungefär en vecka sen jag bloggade nu igen, jag vet inte. Men jag har iallafall prioriterat annat framför bloggen, har faktiskt inte ens startat datorn på den här tiden så den har fått vila ett tag. Men nu sitter jag här med musik i hörlurarna, just nu spelas någon låt av Claude Kelly medans jag gör klart tyskan och så. Men jag har bara någon mening kvar så jag ska väl hoppa in i duschen, men vi får se när jag kommer igång med bloggningen regelbundet igen - vi märker helt enkelt. ♥     

Av Jennifer - 21 november 2012 19:06

Sitter här i sängen och har precis målat naglarna, kan verkligen inte måla naglarna själv men jag gör det ändå - övning ger färdighet eller vad det heter. Sitter mest och kollar på lite olika gymnasieskolor och söker på lite sånna saker, har världens panik. Ett tag var jag helt stensäker på vad jag ville bli, men nu börjar jag bli så osäker på om jag kommer klara av det och om jag är redo att ge upp en massa andra drömmar. Så jag vet inte, men det blir väl bättre när det närmar sig med valet eller så får jag ännu mer panik - vi får väl se. ♥

 

Av Jennifer - 20 november 2012 18:51

Hej på er! Sitter just nu i sängen med a nova vida i hörlurarna och fixar med lite bilder som ska användas till en broschyr, märkte också att jag har en ganska fin utväxt. Så det är tur att jag snart ska till frisören igen, funderar på om jag ska göra något för att liva upp håret lite men jag vet inte - blir förmodligen bara färgning och topparna. Men nu ska jag plugga lite, får se om jag uppdaterar senare ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards