Maid

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer - 21 december 2012 19:28

Sitter här med musik i hörlurarna just nu, vet inte riktigt vad jag ska göra. Kan inte röra på mig utan att det gör ont, gör tillochmed ont när jag sitter still. Vi körde gymkhana igår på ridningen och när man kom fram till en bom skulle man sitta av och gå balansgång över den medans man höll i hästen, men när jag satt av fastnade jag i sadeln med foten så jag ramlade av istället. Slog i svanskotan först innan huvudet och ryggen också landade på marken, men det gör iallafall förjävligt ont att ens ta ett steg. Märkte att jag hade en bula bak på ena sidan av huvudet med, så det var antagligen ganska tur att jag hade hjälm. Men det fula var iallafall att jag ramlade av en häst som stod still, börjar skratta bara jag tänker på det. Första gången jag lyckas med något sånt tror jag, annars har jag bara ramlat av i farten förutom på balansövningar och så. Men trots det så var det här en av de gångerna det har gjort som ondast efteråt, vilket jag tycker är ganska sjukt. Annars var det hur kul som helst och en bra avslutning på terminen! En liten häst från Parkenzoo får stå för bilden ♥

 

Av Jennifer - 21 december 2012 18:30

Hej på er! Var jättelänge sedan som jag bloggade nu, jag är medveten om det och ska försöka ta tag i bloggningen igen efter julafton då jag åker till mormor den 23 och kommer hem den 25. Nu har jag iallafall jullov och det är hur skönt som helst, den där känslan när man inte har något som måste göras är ju helt underbar! Imorgon kommer iallafall några hit och julfikar så det ska bli mysigt, annars vet jag inte vad jag hittar på! ♥

 

Av Jennifer - 8 december 2012 21:00

Kollar igenom den sista mappen med bilder som inte visats på bloggen och hittar den här. Min bror är som han är, nittionio procent av de bilder jag har på honom liknar den här mer eller mindre. Han måste ha en enorm kärlek till miner eller något, annars vet jag inte vad det är med min kära bror ♥  

Av Jennifer - 8 december 2012 20:38

Hej på er! Sitter just nu med musik i hörlurarna och rensar datorn på en massa grejer, men ska snart plocka undan lite i rummet så att det går att julpynta som jag tänker göra imorgon. Röntgen gick iallafall bra, var ganska nervös ett tag och det lät en del men annars så gick det hur bra som helst. Så nu hoppas jag att dom antingen hittar något som går att ordna eller att allt ser bra ut, håller tummarna! ♥

 

Av Jennifer - 7 december 2012 19:57

Hej mina fina! Sitter just nu och pluggar lite, har en del att göra klart innan betygen sätts. Men ska snart knäppa på en film istället, får se om jag hittar någon. Men tror jag tänker se Dear John för ungefär miljonte gången, så himla bra! Imorgon ska jag iallafall först in på röntgen och sedan ska jag köpa lite julklappar med bästavän, börjar bli dags nu känns det som. Har däremot inte en aning om vad jag ska köpa för något, ska först och främst köpa till familjen och mina närmsta vänner. Tips på vad man kan ge för något är mer än välkomna!

 

Av Jennifer - 5 december 2012 20:57

Hej på er! Har nästan bara legat i soffan idag, har fryst hur mycket som helst och dessutom är det typ storm ute. Men har suttit här ett tag nu och pluggat, orkar inte göra så mycket annat med ont i både huvudet och ryggen. Annars är jag ganska nervös inför lördag när jag ska iväg på hjärnröntgen, vet inte om det är själva röntgen eller resultatet jag är mest nervös för. Allt jag tänker på som resultat slutar nämligen med hjärncancer eller "du kommer dö inom ett år". Men så allvarligt tror jag egentligen inte att det är, det är bara att jag alltid lyckas tänka på det värsta först jämt. Nu ska jag stänga av datorn och gå ner ett tag, godnatt ♥

 

Av Jennifer - 4 december 2012 21:32

Filmat alla scener utom en och har ett tal kvar att skriva, men det känns jätteskönt att ha det gjort och det var verkligen jättekul! Så imorgon tror jag att vi ska börja redigera och så, annars så blev skolan avstängd idag efter att vi hade haft en lektion för den hade tydligen inget vatten vilket större delen av stan inte heller hade. Iallafall, nu ska jag stänga av datorn och borsta tänderna. Godnatt ♥

 

Av Jennifer - 3 december 2012 21:39

Suttit och försökt svara på frågorna vi har på so;n hur länge som helst nu, men har ändå bara gjort första frågan och den fick jag hjälp med efter att ha suttit och försökt hittat svaret i typ tusen år. Så det är väl ungefär det jag gör, ska försöka göra dom fem första iallafall men har redan fasnat på andra så jag är ganska körd känner jag. Men iallafall, jag kommer inte att uppdatera mer idag så jag säger helt enkelt godnatt nu ♥

  

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Skapa flashcards