Maid

Alla inlägg under februari 2013

Av Jennifer - 25 februari 2013 19:33

Sportlovsskolan blev mycket roligare än vad jag trodde, det är verkligen inte som att gå på vanliga lektioner för det är ingen press direkt överhuvudtaget och det är en mycket härligare stämning eller vad man ska säga. Så jag har inget emot att kliva upp sju när jag egentligen skulle kunna sova bort dagen, inte för att jag brukar kunna sova till längre än nio annars heller - men ni fattar. Carpé diem. 

 

Av Jennifer - 25 februari 2013 18:54

En av de finaste solnedgångarna jag sett var den i somras, på en strand i Falkenberg. Åh, det var nog den mysigaste stranden jag varit på i hela mitt liv. Tråkigt nog var vi inte alls länge på den campingen innan vi började åka hemåt, tror vi sov där i en natt eller så. Inte länge alls iallafall, men det var nå sjukt fint. Verkligen! 

 

   

Av Jennifer - 25 februari 2013 15:42

Något jag verkligen vill lära mig göra är en massa olika flätor! Det finns så sjukt många olika och alla är hur fina som helst, tillexempel waterfall braid - hur fin är den inte!? Jag har kunnat göra en vanlig fläta sedan jag var runt sex-sju år, lärde mig fläta genom ridningen när alla fick lära sig att göra olika frisyrer på hästarna. Hahah åh, minns fortfarande hur kul jag tyckte att det var! Men det här året tänker jag lära mig göra andra flätor än bara de gamla vanliga och dessutom försöka att bli bättre på inbakade, för dom suger jag helt seriöst på att göra! ♥

  

Mitt första försök på en inbakad fläta för några månader sedan ♥

Av Jennifer - 24 februari 2013 21:09

Har inte ridit på ungefär 8 veckor, jag känner mig halv. Först flög jag av Lykke när han skenade, fick hans hov på höften och mindre fina blåmärken lite här å där. Plus en lätt hjärnskakning som gick över ganska fort. Sen blev jag förkyld och kunde inte rida pga feber och hosta. Å alla de andra veckorna har jag gått med en infektion på tån, hahah låter så fult så det finns inte. Men det har iallafall gjort asont, så att pressa ner foten i en ridstövel var inte ens ett alternativ. Men jag saknar ridningen iallafall, hur mycket som helst. 

     

Av Jennifer - 24 februari 2013 20:10

Hallo! Insåg hur mörkt mitt hår är för ett tag sedan, med tanke på att jag har varit blond under en stor del av min uppväxt så är det egentligen en ganska stor förändring. Men i dagsläget skulle jag aldrig färga håret tillbaka till blont eller låta min naturliga färg växa ut, aldrig. 

 

              2007                   -              2010                 -               2012                  -                2013

Av Jennifer - 23 februari 2013 19:46

Sommaren 2012 var nog en av de bästa somrarna hitills, umgicks med underbart folk och hittade på en massa kul. Träffade Johanna för första gången på två år, från att träffas varje dag till att låta det gå två år utan att träffas är helt sjukt. Åkte till Ullared, Skara sommarland och olika campingar tillsammans med Sanne å hennes familj. Mormor och morfar kom hit och hälsade på, byggde en ny altan och försökte lära Cupcake att hopppa hinder. Umgicks med vänner, åt glass och spelade kubb i solen. Badade, shoppade, firade midsommar och tog en massa bilder. Sommaren var hur bra som helst och jag längtar verkligen till sommaren dehär året för jag är nästan helt säker på att den kommer bli ännu bättre! Men nöjd med sommaren 2012 är jag helt klart! 

                   

Av Jennifer - 22 februari 2013 23:03

"You gotta take the good with the bad, smile with the sad. Love what you got and remember what you had. Learn to forgive but never forget. Learn from your mistakes but never regret. People change, things go wrong. Just remember, life goes on." 

Godnatt mina fina.       

 

Arkivbild.

Av Jennifer - 21 februari 2013 19:53

Hej på er! Jag vet att uppdateringen är på botten, den är verkligen sämst just nu. Har ingen aning om vad jag har gjort de senaste dagarna som har gjort att jag inte haft tid att uppdatera, men något antar jag väl att det har varit. Allt är iallafall hur bra som helst just nu, kan inte låta bli att le bara jag tänker på det. Fredag imorgon och lov nästa vecka, även om jag kommer spendera ungefär 4h per dag i skolan under lovet tillsammans med bästavän så kommer det bli hur grymt som helst. Nu vet ni iallafall att jag lever, ska försöka börja uppdatera igen lite smått. Ska ner och duscha nu och sen har jag prov jag måste plugga till, godnatt mina fina! 

 

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards