Maid

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennifer - 17 januari 2011 20:10

Här tänkte jag förklara lite om photoscape. Redigerings pogrammet som jag använder. Vissa kanske behöver hjälp & då tänkte jag förklara lite. Steg för steg.


  • Gå in på google och sök på photoscape download free
  • Du kommer in till en massa olika texter. Tryck på den högst upp.
  • Tryck vidare på den rutan högst upp där det står Download Now (CNET).
  • På sidan du kommer in till finns en stor ruta där det står "DOWNLOAD NOW". Klicka där.
  • Det kommer ta ett litet tag. Men tillsist är det klart och du hittar photoscape ikonen på skrivbordet.

Det här är så jag kommer ihåg det. Det ska vara gratis. Om det står något annat har jag förmodligen förklarat fel. Då kommenterar du inlägget så får jag skriva om. Men jag har för mej att det är såhär man gör. Jag kommer skriva ett annat inlägg med "Photoscape redigeringsguide" senare om någon behöver hjälp med redigeringen. Då kommer jag dela med mej av riktigt bra fototips och hur du kan få en bild att se riktigt, riktigt bra ut^^<3 Fråga på om du undrar något.

  

Photoscacpes Ikon

Det är en liknande sån du ska

se på ditt skrivbord när nedladdningen

är klar.


Av Jennifer - 1 januari 2011 19:54

Från och med idag kommer jag köra med lite video inlägg då och då. Det funkar. Och nej, jag visste inte att ljudet fungerade xD För när man kollar på kameran låter det inte. Men tydligen gjorde det de på själva youtube :) Min kanin iallafall.

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards