Maid

Alla inlägg under november 2012

Av Jennifer - 17 november 2012 08:32


Godmorgon! Jag vaknade väl för ungefär lite mer än en timme sedan, men nu ska jag snart äta frukost innan jag åker och tar lite bilder till ett projekt i skolan med min vän. Vi ska iallafall göra en broschyr om en plats här där vi bor som sedan vad jag fattat - ska delas ut till dom andra länderna som också är med i det här projektet. Jättekul! Kanske visar någon bild för er sedan också eftersom att bilderna kommer tas med Saras eller/och min kamera. Nu ska jag gå ner och hämta något att dricka, för gud så törstig jag är! Dricker alltid alldeles för lite på dagarna, men jag uppdaterar med 99% säkerhet senare igen. ♥

       

Av Jennifer - 16 november 2012 21:41

Hittade lite bilder på mammas kamera från veckan då Nienke var här, den här togs precis när vi såg en bild på kameran och vi bröt ut i skratt så mamma var väl snabb med kameran antar jag. Gud så jag saknar den veckan, det var liksom once in a lifetime och det var helt klart värt den tiden jag var tvungen att spendera på att jobba ikapp allt i skolan. Känns alltid som att de gör en massa saker i skolan så fort man är borta, men när man är där kan det gå hur segt som helst ibland. Saknade däremot mina kära vänner, pratade inte med dom på nästan en vecka och annars pratar vi ju varje dag. Men iallafall, den här bjuder jag på och jag vet att mina händer ser helt sjuka ut. ♥

 

Av Jennifer - 16 november 2012 20:41

Hej på er! Har haft ganska mycket att göra den här veckan känns det som, men nu sitter jag iallafall i sängen och skriver det här med hur ont i ryggen som helst. Vi hoppade igår på ridningen och jag råkade knäcka till ryggen och benet ganska mycket, men benet har nästan gått över helt medans ryggen är som ren tortyr. Men jag knäcker hellre något än att flyga av, fy vad ont det gör att hamna på ryggen i full galopp precis efter ett hinder. Att ramla av överhuvudtaget gör ont om man inte har turen och lyckas hamna på fötterna. Men det var ett tag sedan jag flög av nu och jag lever, right? Stallet är en av de platser jag trivs bäst på, där jag verkligen kan andas ut. Jag hoppas bara att läkarna kan förklara varför det blir som det blir, jag minns inte ens hur det känns att rida utan det längre och det skulle jag gärna göra men det var såpass länge sedan. Men jag kämpar och jag tänker inte ge upp i första taget, if you want something - you gotta fight for it. ♥

Jag älskar dig Hestia, föralltid oavsett vad.

Av Jennifer - 11 november 2012 17:49

Hittade två bilder från augusti tror jag att det var också, åkte och tog lite bilder med bästavän. När vi skulle hem igen åkte vi fel, trots att vi har åkt samma väg hur många gånger som helst. Men det var kul, tog lite längre tid än det skulle ha gjort annars bara. Nu ska jag gå ut till kaninerna och äta, sen tänker jag starta filmen. Godnatt ♥

   


Av Jennifer - 11 november 2012 17:31

Dessa katter var på en av de större öarna som hörde till Grekland, men det fanns katter nästan överallt och många av dom var hur smala som helst. Kändes så fel att bara gå förbi dom som att dom inte fanns när man såg att dom hade behövt någon som tog hand om dom. Dessa var bland de katter som såg friskast ut av de jag såg men jag antar att dom bor i huset bakom bara att de inte sover inomhus eller något sånt, var tvungen att ta lite bilder på dom för gud så söt kattungarna var! ♥    

Av Jennifer - 11 november 2012 17:06

Suttit och pluggat i flera timmar nu, ändå har jag hur mycket som helst kvar. Men jag ska snart gå ut till kaninerna och sedan starta New Moon, ska väl äta om ett tag med men det dröjer nog. Har bara bilder från Grekland kvar på datorn nu tror jag, inte säker på om jag har några andra så ska kolla igenom dom. Kanske har några på kameran med, men jag ska ladda den lite först bara! ♥

 


Av Jennifer - 10 november 2012 20:27



Nu ska jag gå ner och göra en smoothie eller något sånt, sen tänker jag lägga mig framför twilight och spendera resten av kvällen så. Godnatt ♥

 










   

Av Jennifer - 10 november 2012 19:37

Stilla havet några centimeter från handen med små droppar som träffar fingertopparna ibland, den känslan jag kände då är obeskrivlig. Jag skulle kunna beskriva den med flera tusentals ord, även fast det är en såpass liten sak egentligen. Men för mig var det bland det vackraste jag varit med om, sjukt. Vatten finns ju praktiskt taget överallt, men stilla havet - det känns så annorlunda på något vis. Ta mig tillbaka ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards