Maid

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Sometimes the hardest thing and the right thing are the same.

Av Jennifer - 23 februari 2013 19:46

Sommaren 2012 var nog en av de bästa somrarna hitills, umgicks med underbart folk och hittade på en massa kul. Träffade Johanna för första gången på två år, från att träffas varje dag till att låta det gå två år utan att träffas är helt sjukt. Åkte till Ullared, Skara sommarland och olika campingar tillsammans med Sanne å hennes familj. Mormor och morfar kom hit och hälsade på, byggde en ny altan och försökte lära Cupcake att hopppa hinder. Umgicks med vänner, åt glass och spelade kubb i solen. Badade, shoppade, firade midsommar och tog en massa bilder. Sommaren var hur bra som helst och jag längtar verkligen till sommaren dehär året för jag är nästan helt säker på att den kommer bli ännu bättre! Men nöjd med sommaren 2012 är jag helt klart! 

                   

 
 
Ida

Ida

23 februari 2013 21:19

Sommaren 2013 får gärna komma snart! :) Var ni också på Vallarna förra sommaren? Vi var där då och lär åka dit i år också. Superkul! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Nathalie

Nathalie

24 februari 2013 17:26

Jag älskar verkligen dina rubriker, dem är såå fina och sanna!! Hoppas allt är bra med dig fina du<33 Vill du bli veckans blogg? Gå in på min blogg och kommentera. Vinnarena lottas ikväll

http://www.nattstad.se/nathalieskog

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 11 april 2013 20:44


Hej på er, jag har inte uppdaterat på hur länge som helst. Men jag har helt enkelt inte haft lust att blogga, har däremot bytt bloggportal nu så den här bloggen kommer inte uppdateras om jag inte bestämmer mig för att komma tillbaka här. Men iallafal...

Av Jennifer - 22 mars 2013 23:20


Nu ska jag stänga av datorn, borsta tänderna, lägga mig i sängen och hoppas på att morgondagen blir så bra som jag hoppas att den blir. Godnatt & dröm allra sötast. ♥   ...

Av Jennifer - 22 mars 2013 22:34


Jag får alltid lika mycket hjärnsläpp varje gång jag ska fixa ett inlägg, innan har jag sånna där fina ideér och tänker att "jomen det kan jag ju skriva". Men när jag väl har startat datorn har dom ideérna lämnat mitt huvud och jag börjar ana att jag...

Av Jennifer - 19 mars 2013 21:28


  Frisörtid imorgon och det känns verkligen som att det är på tiden, det är inte så himla slitet men jag stör mig på utväxten exakt hela tiden. Förstår däremot inte hur utväxten kan se så enorm ut när håret inte ser ut att växa något överhuvudtaget...

Av Jennifer - 19 mars 2013 19:34


Hade tre nationella i no idag, de två första gick hyfsat bra ändå tycker jag - nöjd iallafall. Det tredje gick däremot åt helvette, skrev två meningar och ett ord. Men jag trodde inte att jag skulle kunna något av dom, så jag är glad ändå! ♥ ...

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards