Maid

Inlägg publicerade under kategorin New in ♥

Av Jennifer - 31 juli 2012 19:46

Kom fram för ett tag sedan och har precis ätit, den här campingen var verkligen bättre än den andra! Nu ska vi snart ner på stranden och kolla men tänkte visa mitt nya skal som jag hittade idag. Annars så vet jag att det blev kaos med förra inlägget, ska fixa det sen.

Av Jennifer - 16 juli 2012 22:11

Jag har ju tappat bort min allra käraste nästan femåriga nopprare, dvs pincett. Så jag var tvungen att införskaffa mig en ny, blev en vit sak från vitry. Kostade en hel hundralapp som enligt mig är dyrt för en pincett, men den var verkligen värd det. Finns på Kicks om ni är intresserade, i flera olika färger också! Ni ångrar er inte, det kan jag nästan lova. Tack mamma ♥

 

  

Av Jennifer - 19 juni 2012 15:10

Fick hem senaste veckorevyn idag och med det här numret följer två fina nagellack med, antingen oranget och rosa eller lila och marsipan! Jag fick oranget och rosa, helnöjd! Allt som kommer med veckorevyn är alltid jätte bra, har speciellt förälskat mig i alla olika nagellack som har följt med.
 

Av Jennifer - 5 juni 2012 20:30

Tänkte visa ett nytt armband som jag köpte i Grekland efter gatumarknaden på Kos, älskart. Kostade egentligen runt 18 euro, men vi fick ner det till 15 och jag är verkligen helnöjd! Men det var verkligen inte det lättaste att välja armband, stod där inne i ungefär en halvtimme och jag kan ju påpeka att det var ett väldigt litet utrymme. Men tillslut blev det detta, ett silveraktigt armband med blåa "stenar" fastsatta. Det är verkligen stabilt och känns som att det har en kvalite som matchar priset. Iallafall så var det flera olika jag valde mellan, men tillslut visade mamma det här och även om det tog ett bra tag att välja efter det så är jag glad att jag valde det! För mig känns det grekiskt och när jag ser det tänker jag verkligen på Grekland trots att det finns liknande här i Sverige - om inte exakt likadana. Men eftersom att jag har köpt det där så kopplar ju jag automatiskt armbandet dit. Iallafall, om ni åker till Grekland så är verkligen smycken något att kolla på. Finns rejält bra priser på både smycken, klockor och annat småkrams. Kommer förresten en bättre bild på armbandet sen när det blir lite hyfsat väder ute igen. Men iallafall, vad tycks? ♥

   

 

 

Av Jennifer - 1 juni 2012 07:00

Lite nytt som jag helt och hållet har glömt att visa!  Har en del annat som jag inte heller har visat, men ska fixa det så fort jag kommer hem igen. Vilket är iiiiiidaaaaaaaaag! Klänningen har jag ingen aning om vart den kommer ifrån, har nämligen köpt/fått den av min moster. Skorna kommer däremot ifrån skopunkten. ♥

      

Av Jennifer - 29 maj 2012 08:00

När jag gick runt och kollade på det sista innan resan så letade jag även efter ett par mjuka shorts att ha som pyjamasshorts, kollade på dessa här nedanför men köpte dom aldrig för jag var så osäker. Men när jag kom hem dagen efter hade de köpt ett par åt mig och de är verkligen supermysiga! Så tack fina älskade familj! För er som är intresserade finns de på H&M för en liten simpel femtilapp. ♥

 


Av Jennifer - 6 maj 2012 20:21

Dagens outfit och min nya tröja! ♥ De senaste två dagarna har jag varit på stan och i valbo för att leta efter lite sommarkläder och några par jeans. Har blivit två lyckade dagar tillsammans med mamma för det mesta, även Fredrik ett tag lite då och då. Alltid mysigt! Imorgon väntar förmodligen något som kommer ge mycket skratt och ett grymt bra minne, om det blir så kommer det antagligen en video så förstår ni vad jag menar. Nu ska jag måla naglarna lite fort och sedan blir det till att mysa framför tvn. Sleep tight. ♥  

Av Jennifer - 5 maj 2012 21:02

Nytt halsband i gaderoben, älskart. Finns på kappahl för 99 enkronor, tufft. Iallafall tycker jag att alla ska ställa sig framför spegeln och granska sig själv i sissådär några minuter, sen avslutar du med att säga "hey beauty" - för det är ju precis vad du är. V A C K E R. ♥

    

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards