Maid

Inlägg publicerade under kategorin Grekland 2012 ♥

Av Jennifer - 27 oktober 2012 09:45

Godmorgon solstrålar! Tänk om man hade vaknat upp i Grekland idag, gått ut på balkongen och sett havet slå emot havskanten i mjuka vågor. Gud vad härligt det hade varit, men det är ganska fint här med nu. Trots att det var några minusgrader senaste gången jag kollade så är det inte allt för farligt. Snöade här igår också, men det slutar ju direkt och det är väl ganska tur när det bara är oktober. Hur många av er är det som redan fått snö?

En bild från Kos centrum i maj, herregud så fint det var!   


Av Jennifer - 26 oktober 2012 20:21

Jag är helt totalt störtförälskad i den här bilden, jag tycker att den är så himla fin! Men iallafall, jag skulle bara vilja tacka min familj för att de är som de är. Ni har varit mitt stöd, min tröst, min glädje, min kärlek och ja allt. Jag är så oerhört tacksam för varje dag jag levt, lycklig över att öppna ögonen varje dag och veta vilken underbar familj jag ska spendera ännu en dag med. Jag visar det kanske inte så ofta eller inte tillräckligt bra, men jag älskar er och det kommer jag alltid att göra oavsett vad. Det finns helt enkelt inte ord som kan beskriva eran betydelse för mig, ich danke euch für jeden tag ♥

 

Av Jennifer - 20 juli 2012 16:45

Nu tänker jag starta sims och sen är det väl mat snart antar jag, bacon och mos såhär på en fredag ♥ Efter det ska jag leta upp en bra film eller två och mysa framför dom hela kvällen. Har ingen aning om vad jag ska göra imorgon men vi får väl se vad jag hittar på. Kommer inte att uppdatera något mer idag om jag inte fixar något inlägg via appen, men annars får ni ha en jätte mysig kväll! Och det här avslutar vi med en bild från Grekland

 

  

Av Jennifer - 20 juli 2012 16:30

Har precis kommit upp ur badet och tänkte snart starta sims ett tag, men tänkte hålla mitt ord och uppdatera via datorn idag. Har fortfarande runt 100-200 bilder kvar från grekland om det inte är mer tillochmed! Tänkte visa lite "matbilder" från grekland, nu i efterhand ser jag hur stor skillnad det är på storleken på portionerna där i jämnfört med här. Men med tanke på att det är mycket längre tid i mellan måltiderna där och att det är väldigt mycket varmare så är det väl det som krävs för att inte börja må dåligt. Uppdaterar snart igen ♥

     

Av Jennifer - 15 juli 2012 15:47

Förlåt för alla Greklandbilder men jag har rejält många bilder kvar därifrån och tänkte försöka visa så många som möjligt av dom. Dessutom har jag inga andra på datorn just nu, så ni får helt enkelt behålla det där leendet på läpparna och vänta tills jag har tagit fler. Kan ha några på mobilen, inte helt säker men det kan vara så. Men isåfall tar vi dom senare. Bilden är tagen på en helt vanlig gata i Grekland, det mest förvånande är att även bussar kör på dedär gatorna. Nu ska jag hitta på något annat, tar förmodligen en promenad med Mimmi och Ängla. Enjoy every second of the day. ♥

 

Av Jennifer - 15 juli 2012 15:39

Kände för att visa den här bilden nu bara, har tänkt att göra det hur länge som helst men har bara inte gjort det. Jag satt och fotade lite medans vi var på båten påväg mot de tre olika öarna och jag lyckades otroligt nog få med militärer på bilden utan att veta om det! Jag såg det först när jag satt och zoomade in på vissa bilder, ibland lyckas man! ♥

   

Av Jennifer - 15 juli 2012 15:26

Drog mig ut och sprang imorse också, tog däremot en kortare runda eftersom att det småregnade när jag kom ut och när jag hade sprungit en bit kände jag att jag hade lite småont i fotleden. Men den gör inte ont nu längre, tror jag iallafall. Har nästan bara tagit det lugnt hela dagen nu så tänkte försöka hitta på något snart, vi får väl se helt enkelt. Nedanför på bilderna har ni lite bilder från vattenlandet som fanns på hotellet som vi bodde på, om ni vill bo på samma hotell så bodde vi på Kipriotis Aqualand - grymt mysigt hotell. ♥

             

Av Jennifer - 13 juli 2012 21:10

Tror att jag tänker starta en film och krypa ner framför den ett tag, avsluta dagen på ett mysigt sätt helt enkelt. Ska kolla om jag hittar någon bra på datorn, annars så får vi väl se vad det blir för något. Kanske bara sätter mig på altanen och fortsätter på låten eller försöker stämma gitarren istället, när det för en gångs skull inte regnar ute. Oavsett vad så får ni ha en lika mysig kväll som jag ska ha, säger godnatt med en bild från Grekland. Sov bäst. ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards