Maid

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer - 20 augusti 2012 20:25

Tänkte faktiskt uppdatera via datorn idag men fick ont i huvudet så jag la mig i sängen ett tag istället. Överlevde iallafall första dagen i nian, surviver här! Och fler ska det bli. Nu tänkte jag gå ner och dricka lite, känns som att huvudvärken är påväg tillbaka. Ha det bäst!

Av Jennifer - 18 augusti 2012 20:35

Förlåt för att jag inte uppdaterar speciellt mycket just nu, försöker njuta av varje sekund av de dagar som är kvar! När skolan börjar igen blir det väl antagligen bättre uppdatering. Tänkte inte uppdatera alls idag egentligen, har haft ont i huvudet i fyra och en halvtimme trots att jag har tagit alvedon så jag börjar bli en aning trött. Men iallafall, berättar om mina dagar och mitt sommarlov imorgon eller på måndag. Sammanfattar hela sommarlovet och så. Ha det bäst!

Av Jennifer - 16 augusti 2012 13:26

Kommer förmodligen inte vara den bästa uppdateringen nu de sista dagarna av sommarlovet, vill spendera så mycket tid som möjligt ute för sen kommer man ju nästan bara sitta inne hela dagarna mellan 8-15. Men iallafall, har nästan inte gjort någonting idag. Var ut med hundarna ett tag och tvättade håret, sen har jag väl bara tagit det lugnt. Nu tänkte jag gå ut och sola ett tag faktiskt, ovanligt för att vara jag men kände för det nu när solen lyser och när det är hur varmt som helst. Kommer förmodligen inte hinna uppdatera ikväll, men vi får se. Ha det bäst! ♥

 

Av Jennifer - 15 augusti 2012 22:30

Har inte uppdaterat idag, tänkt att göra det flera gånger men det har inte blivit av. Imorgon bär det av till stallet för första gången efter ett sommarlov som gått alldeles för fort. Men ska bli galet kul att få rida igen, saknar det otroligt mycket! Bjuder på bilden, uppdaterar kanske snart annars får ni sova bäst.

Av Jennifer - 14 augusti 2012 21:05

Tänkte visa bumper skalet som låg i min brevlåda idag, inget överdrivet 'wow' med det men jag älskart! Får se om jag uppdaterar senare igen.

Av Jennifer - 14 augusti 2012 18:49

Har precis bakat en kladdkaka och funderar på om jag ska gå ut och fota ett tag, blir nog så också. Släpar antagligen med stativet men jag är inte säker på det eftersom att det blir rätt tungt att bära, dessutom vet jag inte vart jag ska fota än men det kommer jag oftast på när jag går ut. Lutar lite åt någon väg eller så, kanske precis i kanten av en åker. Nej, jag vet inte än men det märker vi. Vill passa på att ta lite sommarbilder innan skolan börjar, inte ens en vecka kvar längre. Skulle göra nästan vad som helst för några månader sommarlov till. Men iallafall, ha det bäst! ♥

 

Av Jennifer - 13 augusti 2012 20:51

Igår låg jag bara och myste framför en massa filmer igen, har varit rätt så skönt att ta det lugnt ett tag faktiskt. Idag blev det däremot en springtur på 2,5 km och sen hjälpte jag mamma att plocka lite hallon. Förlåt för uppdateringen, men har inte orkat starta datorn. Sov bäst!

Av Jennifer - 11 augusti 2012 21:58

Har spenderat nästan hela kvällen framför olika filmer, kollade blandannat på beauty and the briefcase och jag kan säga att det verkligen är en film värd att se! Bland de bästa filmerna jag har sett på länge tror jag. Den jag har lagt med i inlägget är helt på engelska utan text, men den är lätt att förstå oavsett vad. Det är inte en trailer, utan det är hela filmen om någon skull vara intresserad av att se den. Kanske uppdaterar senare, vi får se om jag orkar eller inte. Sov bäst!

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards