Maid

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer - 5 augusti 2012 22:12

Förlåt för att jag inte har uppdaterat något idag, men har inte orkat. Först var vi in på Tuna Park i Eskilstuna innan vi åkte mot Norrtälje. Hittade ett par shorts, ett linne och en sport bh. Sedan lämnade vi av Jonathan hos hans pappa och efter det körde vi raka vägen hem. Har kommit fram till att om man lägger ihop alla timmar vi har åkt bil den här veckan blir det i över ett dygn, det är sjukt! Nu ska jag fortsätta kolla på någon film som går på tvn. Sov bäst!

Av Jennifer - 4 augusti 2012 12:04

Sitter just nu i bilen påväg upp mot en camping i Eskilstuna, sista stoppet innan vi åker hem igen. Har en massa bilder på kameran som absolut är värda att visas så det fixar jag imorgon eller så fort jag kan. Igår åt vi på resturang och på kvällen bestämde vi oss för att spela minigolf. Blev jag och Sanne som spelade, Frida fick skriva in poängen. Just nu har vi en timme kvar i bilen, men jag uppdaterar nog först när vi är framme. Ha det bäst!

Av Jennifer - 3 augusti 2012 09:52

Har nästan precis vaknat, är fortfarande hur trött som helst men tänkte inte sova bort dagen så jag klev upp. Ska snart äta frukost och klä på mig, sen lite senare blir det skara sommarland ett tag igen. Fastnar inte på bild just nu, därför får ni en random bild från igår. Ha det bäst!

Av Jennifer - 2 augusti 2012 10:59

Har ingenting att göra just nu, så jag tänkte uppdatera lite. Har inte så jätte långt kvar, känns rätt så skönt! Är inte säker på vart vi är nu men det är ungefär 8 mil kvar till skara. Nu ska jag lyssna på lite musik tror jag, men jag bjuder på en bild från igår.

Av Jennifer - 2 augusti 2012 09:27

Sitter just nu i bilen påväg till skara, vet inte hur länge vi har suttit i bilen men tar iallafall sammanlagt fyra timmar. Hoppas på att campingen är lika fin som den vi var på! Lägger snart upp bilder från igår, har ju någon timme kvar i bilen.

Av Jennifer - 2 augusti 2012 06:47

Blev inte så att vi gick till stranden nu på morgonen, gick ut en stund och försökte fota fåglar men det gick som det gick. Så nu ligger jag i sängen igen med fönstret lite öppet och rullgardinen nere till hälften, fick även två små hundkompisar. Tänkte iallafall passa på att visa det jag köpte igår, ett stativ! Har ju sagt att jag ska köpa ett och igår så fanns det jättebilliga stativ på ett ställe. Kostade bara 199:- och känns väldigt starkt om man säger så, fungerar jättebra också! Älskart!

Av Jennifer - 1 augusti 2012 23:10

Förlåt för den usla uppdateringen idag men jag har haft fullt upp hela dagen! Först var vi in till Falkenbergs stad ett tag, gick i lite gallerior och fick faktiskt med mig en sak hem också som jag visar imorn. Sedan badade vi med kläderna på, hur varmt som helst i vattnet och så galet kul! Nu på kvällen åkte vi iväg på 'campa i klaveret', skrattade så att jag grät ett tag. Var iallafall jätte mysigt! Kan ha varit den bästa dagen på hela sommarlovet. Nu ska jag sova för jag och Sanne ska nämligen upp klockan sex imorn för att vi vill hinna ner till stranden innan vi åker. Bilder från idag får ni imorgon, nu får ni bara en liten egobild. Sov bäst!

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards