Maid

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer - 11 augusti 2012 09:45

Godmorgon världen! Sitter just nu framför top model sverige och äter frukost, tycker egentligen att sveriges är lite väl överdrivet men hittade inget bättre. Uppdaterar sen, ha det bäst.

Av Jennifer - 10 augusti 2012 21:35

Har hunnit med att baka två smulpajer, handlat med mamma och kollat klart på en film. Såg på thousand words, jätte bra faktiskt! Nu ligger jag bara och myser i soffan med familjen som precis startat en skräckfilm. Så eftersom att jag inte klarar av de flesta skräckfilmerna ligger jag och kollar på lite olika bloggar. Uppdaterar kanske sen, ha det bäst.

Av Jennifer - 10 augusti 2012 14:02

Har precis duschat och nu sitter jag och kollar på Familjen Jones, jätte bra film tycker jag! Uppdaterad ikväll igen.

Av Jennifer - 9 augusti 2012 19:58

Ska snart gå ner och mysa lite med mamma och Fredrik tror jag, tänkte bara fixa lite på datorn innan. Är mindre än två veckor kvar till skolan börjar igen också, känns inte som att det har gått ett sommarlov än. Men man får väl göra allt man känner för att göra nu de två sista veckorna och sen behöver man ju inte sluta leva för att skolan börjar heller så varför klaga? Känns som att det kommer bli en jätte mysig höst faktiskt, men det kanske bara är jag som känner så? Iallafall, ni får er bild på mig och världens finaste lillebror. Kanske uppdaterar via mobilen senare, sov bäst annars! ♥

 

Av Jennifer - 9 augusti 2012 19:46

Hittade äntligen kamerasladden, blev 144 till bilder på datorn som ska rensas. Har precis ätit/druckigt upp en banan smoothie som jag ställde mig och gjorde för ett tag sedan, super gott! Bara såhär mittiingenting kan jag också säga att jag inte kommer använda rundade hörn speciellt ofta längre, det är jätte fint men jag har tröttnat. Ni får en ungefär tre veckors gammal bild, uppdaterar snart igen ♥

 

Av Jennifer - 8 augusti 2012 21:06

Har tagit det lugnt ungefär hela dagen, glömde bort att leta fram sladden också men imorgon ska jag göra det! Fick inga bilder med bra kvalité, men ni för nöja er med dessa! Ha det bäst!

Av Jennifer - 7 augusti 2012 21:29

Ligger just nu framför tvn medans jag kollar lite i Veckorevyn som jag fick idag, älskar verkligen den tidningen! Har läst den i ungefär tre år nu och man tröttnar inte. Tänkte egentligen ge er kamerabilder idag men hittar inte kamerasladden så ska leta den imorgon istället. Sov bäst!

Av Jennifer - 6 augusti 2012 21:20

Sara har precis åkt hem, vi gick runt och pratade lite sen satte vi oss ute hos kaninerna, borstade dom lite och så. Var jätte kul, har ju inte träffat henne sen vi fick sommarlov ungefär! Nu ligger jag i soffan och gör nästan ingenting. Ska snart göra lite kvällsfika och kanske starta en film eller något tror jag. Ha det bäst!

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards