Maid

Alla inlägg under april 2012

Av Jennifer - 25 april 2012 18:45

Sitter förmodligen på hästen just nu, en av världens bästa platser helt enkelt. Kom precis på att jag alltid brukar ställa in de tidsinställda inläggen som görs på torsdagar på just 18;45. Men det har blivit en vana och en bra tid att ställa in inläggen på helt enkelt. Take it or leave it, simple as that. Sov sötast sen. ♥    

Av Jennifer - 24 april 2012 21:12

Hur många kakor finns på fatet? Om ni nu räknar allihopa så får ni lägga på fem eftersom att folk ville smaka. :) Men jag tror verkligen inte att någon orkar räkna dom. Kan ge er två små simpla ledtrådar, det är förmodligen fler än vad ni tror och det är en jämn siffra som innehåller åtminstonde en nolla. :) Gissa hur många gånger som helst, obs! I olika kommentarer, annars gills bara den första siffran ni skriver. Men kör hårt, även om det bara är en länkning så är det ju alltid något. ^^ Nu ska jag borsta tänderna, krypa ner framför tvn och tagga för frisören imorgon! ♥  

Av Jennifer - 24 april 2012 21:01

Kort om dagen då, väldigt väldigt kortfattat. Skolan, fotostund med Sara och bakning. Det är väl ungefär så min dag har sett ut, härligast! ^^ Uppdaterar snart med en liten länktävling såhär på kvällen, inget stort alltså. Men en början till.. miljonen? ♥

 

Av Jennifer - 23 april 2012 20:59

Om ni inte har sett pogrammet tycker jag verkligen att ni ska göra det, har varit ute ungefär hela dagen och blandannat sprungit. Så nu blir det Alcatraz och lite mys med familjen, bjuder starkt på bilderna. Sleep tight ♥

     

Av Jennifer - 22 april 2012 14:22

Nummer ett - Lite, bara lite soooooooooool. Hur härligt vore det inte att gå i shorts nu och ligga på stranden? ^^

Zweeeeeei  - Maj, yes. MAJ. Jag vill åka till Grekland, men jag kommer typ dö när vi ska flyga. Skaka ihjäl mig ungefär då om vi säger så.

Number three - Ett sommarjobb, eller .. ett endagsjobb? Något som gör att man tjänar lite extra pengar helt enkelt.

Vad vill du ha mest, just nu? Hälften av er tänker på sommarlov direkt, det fattade jag också. Men förutom det. ♥

  

Av Jennifer - 21 april 2012 09:36

Nu vill jag att alla ni som läser det här inlägget svarar på dom här frågorna, det är helt random frågor som det egentligen inte finns något rätt svar på.

Varför ska man ta av sig skorna när man kommer in hos någon annan, eller varför ens sätta på oss skor i början när vi föddes barfota?

Vi har en kungafamilj, yes we have. Men vem bestämde att dom skulle få bestämma? Förmodligen folket. Men vem bestämde då att folket skulle få bestämma? Någon mäktig person. Jovars, men vem bestämde då att den personen skulle få bestämma?

Vem har valt att "tåg" ska heta just tåg när det lika gärna skulle ha kunnat heta gräs och varför fick just den personen välja att det skulle heta tåg?

Vad händer när man dör, försvinner man - blir man en ande? Finns det en värld ovanför molnen? Eller är det verkligen moln? Hur kan man säga att man tror eller inte tror på andar, när ingen faktiskt vet eftersom att ingen kan veta om de inte har varit en ande själv och hur vet man då att man var en ande och inte en heffaklump?

Det här är bara några av alla de frustrerande frågor utan svar som finns, jag kommer börja med att ställa en sån här fråga varje dag eller så ofta jag orkar. För ni måste ju hålla med om att det är irriterande att inte veta. ♥

 

Av Jennifer - 21 april 2012 09:10

Det är väl påsättochvis så? En vän knackar på dörren, väntar tills man vaknar för att äta frukost, frågar om man kan kolla på tv och gör allt för att du ska känna dig lugn när du går där och är rädd. En bästa vän känner dig tillräckligt bra för att gå in utan att knacka och vänta på svar, väcker dig vilken tid på dygnet som helst för att den är hungrig, knäpper på tvn utan att fråga om du vill kolla och skrämmer upp dig ännu mer när man redan håller på att kruvera av skräck. Det blir ungefär så, en vän är så rädd för att man ska försvinna men en bästa vän vet att man alltid står där oavsett vad. Har du en bästa vän som alltid alltid alltid finns där? ♥

 

Av Jennifer - 21 april 2012 09:02

Jag har länge varit kär i bilder tagna uppifrån, men för några dagar sen märkte jag hur sjukt det egentligen ser ut. Man ser ut som en uppstoppad fisk på vandring mot sahara och jag tror att alla hör hur idiotiskt det låter. För om vi säger såhär, vem stoppar upp en fisk som sedan går mot sahara där det är öken och sjukt varmt? Den skulle dö på några sekunder, men om den redan är uppstoppad - hur fasen ska den kunna gå och sedan dö igen? Förlåt, det där var inte ens kul. Men iallafall, nu dissar vi bilder tagna uppifrån när man böjer upp huvudet också. Bilder som är tagna uppifrån utan att man pressar bak huvudet så att det ska se ut som att nacken ska gå av och att man ska ramla bak å slå ihjäl sig, dom älskar vi fortfarande. De bilder jag menar att vi dissar, det är en sådan bild som är här nedanför. Jag tror nästan att alla kan hålla med om att det inte är vackert, nu bjöd jag på en sån fuling också bara för att ni skulle förstå vad jag menar. För jag kan ju inte påstå att jag är den bästa på att förklara. Och en bild säger ju mer än 1000 ord, right? ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards