Maid

Alla inlägg under april 2012

Av Jennifer - 21 april 2012 08:01

Sitter och deppar för att picnik faktiskt har stängt ner nu, Icantdescribethefeeling. Men jag försöker också lära mig lite andra redigeringssidor, men när man har varit så inne i picnik är det svårt att försöka tycka om ett annat pogram lika mycket. Så då blir det mer "öh, sådär var det inte på picnik." *kryssa ner*. Men ska försöka ha hjärtat öppet för ett nytt pogram så fort jag hittar något. Sounds good. ♥

 

Av Jennifer - 20 april 2012 22:12

Tänkte bara säga en sak innan jag stänger av datorn, du är bra. Sov sött sockerpärlor. ♥

                    

Av Jennifer - 20 april 2012 20:58

Har varit en überskön fredag, lugn hela dagen. Har väl spenderat min dag i skolan och i bilen, men annars så. Har tvättat för första gången å, fick en tvättläxa på hemkunskapen så körde på det idag. Det var ju inte så speciellt svårt, vilket betyder att jag kommer att få tvätta lite då och då framöver om jag känner mamma rätt. Hihi, hej mamma. ♥ Nu ska jag snart mysa ner mig under täcket och försöka hitta något någorlunda bra på tvn, hör gärna av er på kik. Namn dit och till instagram finns några inlägg ner, så skriv gärna något kul. (: Sleep tight.  

Av Jennifer - 19 april 2012 18:45

Har sagt det tidigare, men vad gör det om man säger det igen? Det finns knappt något bättre än ridning. När man sitter där känner man sig helt fri och det känns nästan som om man skulle kunna flyga iväg. Jag älskar att komma in i stallet och känna lukten av hö och hästar, oavsett hur upprörd, sur eller ledsen jag är så hjälper det alltid med att känna just den lukten. Hästarna är verkligen ens vänner för livet och på något sätt känns det som att de förstår än. För er som inte rider eller har någon kontakt med hästar alls låter det här förmodligen helt sinnesjukt, men när man har växt upp med hästar eller känner som jag så blir det nästan helt självklart. Man får en speciell kontakt med dom som är så grymt svår att förstå, jag förstår den knappt heller. Men som sagt, vi brinner för olika saker. Och då brinner jag för ridning. ♥

   

Av Jennifer - 18 april 2012 20:53

Uppdaterar en sista gång för ikväll så att ni verkligen ser att jag är tillbaka, för det är jag verkligen. Jag ska få igång min fotografering igen och ska försöka att ge er lite varierade bilder. Nu ska jag ner och borsta tänderna, sen kryper jag ner framför tvn och mobilen. Om du har mitt nummer, smsa gärna. Annars kan ni höra av er på kik där jag heter jjennaaa eller följa mig på instagram genom att söka på jjjennaaa. Lägg märke till att det är två j på kik och tre på instagram. Avslutar med en fråga, vad är finast - färg eller svartvitt? Sleep tight. ♥    

Av Jennifer - 18 april 2012 20:39

Med fokus på gräset, jag vet. Iallafall så blev det en rätt så mycket längre paus än vad jag trodde, men nu är headern fixad för tillfället så då kör vi igen. Det jag kanske inte ska nämna är att under all den här tiden har jag gjort allt annat än att fixa bloggen, jag har knappt fotat något alls heller. Så allt som har ändrats på bloggen är gjort idag, snabb och stolt? Jovars, om jag inte hade tagit så lång tid på mig skulle jag kunna kalla mig det. ♥

   

Av Jennifer - 7 april 2012 20:11

Började dagen med att springa med Sara i 1,5 timme, härligthärligt! Satsar på att kunna springa utan att stanna minst 2,5 kilometer till sommaren, klarade 800 meter idag. Känns überbra! Vi började med att springa i skogen, sen körde vi på att springa och gå lite i ett område. Sen blev det hem och duscha innan vi åkte ut till lite folk och åt påskmat åså med dom, en suverän dag helt enkelt. Imorgon blir det först mormor och morfar som kommer på morgonen, sen kommer två vänner till familjen senare på kvällen. Får hoppas på att det blir minst lika bra! ^^ Fick föresten lite kläder av min moster när vi var där, ska försöka ta lite bilder på det imorgon om det blir fint väder. Sleep tight! ♥

   

 

 

Av Jennifer - 6 april 2012 23:52

Mitt kvällsfördriv, leta efter ett engelskt ord som rimmar med month. Sleep tight. ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards