Maid

Alla inlägg under april 2012

Av Jennifer - 6 april 2012 22:12

Kände för att fylla på Animal kategorin lite, märkte precis att namnet på kategorin låter sjukt - får fixa det. Först har ni det välkända lilla ansiktet Mimmi och sen mormors urmysiga papegoja Gretzky, såkallad Dingen. Uppdaterar snart igen :)♥

   

 

Av Jennifer - 6 april 2012 20:29

Jomen känns ju som om det går prima på ridningen hörni, förra gången ramlade man av och hade ont i nacken och ryggen hur länge som helst typ. Igår gick det bra, men har typ stukat handleden. Kan inte stödja mig på den om vi säger så, gör förjävligt helvettes ont om jag försöker - vilket jag hade glömt imorse så då råkade jag göra det direkt. Annars känns det lite annorlunda med att inte cykla till praoen längre, saknart sjukt mycket! Grymt kul att vara där med bästa Julia ju! ^^ Men eftersom att de inte frågade något om sommarjobb så blir det till att leta det på något ställe, vore awesome om man tjänade in några hundra iallafall. ♥

 

Av Jennifer - 5 april 2012 09:05

Sitter och kärar ner mig i mammas dator, allt är i så himla bra kvalite och webbkameran är ju to die for! Texten på bloggen blir också tusen gånger bättre, den ser inte så mjuk ut längre utan den blir snarare precis så som jag vill ha den! Typsnittet menar jag, dear readers. Så blir nog till att spara till någon liknande efter att vi har åkt till Grekland och att jag har inskaffat det jag behöver i gaderoben. Suverän iallafall! Men sålänge duger min söta dator gott och väl, grym den också! Nu ska jag snart iväg till paroen som börjar elva, så åker om sissådär en timme. Vad ska mina fina läsare göra? :) ♥

 

 
Av Jennifer - 4 april 2012 19:19

Struntade i att springa, istället går jag ut till kaninerna nu och sen blir det glass med familjen. Kanske film då också? Vi får helt enkelt se vad jag känner för när jag kommer in. Vi hörs guys! ♥

 

Av Jennifer - 4 april 2012 18:41

Sitter och är sugen på att dra mig ut och springa lite såhär på kvällen, men kör nog på yoga istället om jag inte lägger mig och kollar på en film istället. Taggar lov imorgon och sovmorgon till elva för fjärde gången i rad, kommer sakna praoen helvettes mycket när skolan börjar igen. As always. Man sitter ju och hoppas på att de ska erbjuda sommarjobb, lust att tjäna in några tusen i sommar ja! Annars blir det till att söka efter sommarjobb själv, vilket inte känns speciellt lockande. Känns så fel att gå in på ställen och fråga om de söker sommarjobbare, men vem vet. Någon kanske säger ja? Hursomhelst så ska jag fixa lite med bloggen nu. Kan hända att jag uppdaterar senare, men annars så får ni väl sova bäst. ♥

 

Av Jennifer - 4 april 2012 18:28

Sitter och är osäker på om det verkligen kommer att komma en app till bloggplatsen eller om det bara är ett trick för att få oss bloggare att fortsätta. Vad tror ni? Det kommer säkert en app, känns däremot lite tveksamt att den ska komma inom 1-2 veckor eftersom att det typ har gått det nu. Ser iallafall fram emot den appen sjukt mycket och hoppas på att den är grym! Min uppdatering kommer iallafall bli tusen gånger bättre, även om bilderna kanske är av snäppet sämre kvalite när det är bilder från mobilen men so what? ^^ ♥  

Av Jennifer - 3 april 2012 21:01

Trots all min negativitet i de senaste två inläggen så känns livet sjukt härligt! ♥ Allt flyter liksom bara på som det ska och det händer något nytt varje dag, typ. Men - ja, det finns alltid ett men. Men allt vore lite bättre om man fick höra att picnick inte läggs ner och att bloggplatsens app kommer någon gång. Anyway, nu ska jag fixa kvällsfika. Sleep tight pretties! ♥

 

Av Jennifer - 3 april 2012 20:53

Tror de flesta vet hur irriterande bebishår är, speciellt när de inte längre är särskilt små utan att de har växt ut och är ungefär som en tunn lugg. Iallafall, alla mina bebishår heter Ragnar. Förutom en som heter Rune. Ja, jag vet. Normalt att döpa dom. Men ska dom sitta där och se ut som marsmonster så måste de ju få namn också? För jag menar, de kan ju knappast kallas bebishår längre när de har blivit sådär "vackra" - de är somsagt något i stil med marsmonster vilket betyder att de då går under kategorin marsmonster som alltså inte är bebishår. De är dessutom omöjliga att göra sig av med, klipper man av dom får man något som liknar skäggstubb istället. Tror jag, för inte fasen tänker jag testa! Så de är helt enkelt odödliga, man får låta dom leva sina liv som marsmonster. Iallafal, säg hej till Ragnarna och Rune! Höh.. jag vet att det här var bland det oseriösaste inlägg jag någonsin har gjort. Men någon måste ju tänka som jag? ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards