Maid

Alla inlägg under april 2012

Av Jennifer - 3 april 2012 20:26

Jag måste verkligen göra något med min blogg så att jag får tillbaka den där vilja blogga känslan, fint. Men jag menar allvar, så då listar vi upp lite saker jag måste fixa till - jag vet inte varför jag gör det här i ett blogginlägg så tänk inte ens tanken på att fråga. ^^ ♥ Iallafall, det är en del. Allt behöver inte ändras "helt" utan bara fixas till lite, men en del saker måste verkligen bort eller bytas ut. Så vad är det för något då? Well.. vi kan ju börja med headern, presentationen, kategorierna och designen i helhet. Varför? Tja.. Jag kan ju inte påstå att jag tycker att något av det är speciellt fint. Så det säger väl det mesta? Annars så är det ju också bloggnamnet (?), bilderna och ja.... varför inte säga hela bloggen i stora drag så blir det här mycket enklare? Bloggnamnet är jag lite osäker på. De namnen jag tänkte döpa om den till var upptagna och jag har ingen lust att dubbla en massa bokstäver och så. Men det finns ett namn jag fortfarande funderar lite på som man bara dubblar en bokstav på och då känns det lite mer okej när det faktiskt ser rätt så bra ut. Men vi får se hur jag gör. Men då vet ni iallafall hur mitt lov ser ut, förutom att åka runt och träffa folk då.. men annars så! ^^ Kom gärna med tips och förslag.

 

Av Jennifer - 2 april 2012 20:15

Hade tänkt att springa när jag kom hem efter praoen, men ofc inte. Då ska det börja snöa istället, härligt. Var nära på att gå ut ändå, men eftersom att jag tillochmed frös inne så kändes det lite wierd att gå ut och frysa ännu mer. Så jag får väl helt enkelt inviga mina nya träningskläder en annan dag, ni får en bild när jag använder dom. Kan bara avslöja att jag älskart! ♥ Nu ska jag kolla in på lite überbra bloggar innan jag stänger av och gör något annat awesome innan praoen väntar imorn igen, sleep tight.

 

Av Jennifer - 2 april 2012 20:02

Sitter och oroar mig för min lilla pussbubbla, han var inte lika pigg som vanligt åså.. och då kan jag ju säga att Cupcake är en av de piggaste kaniner man kan hitta i vanliga fall, nu låg han ner och orkade inte bry sig. Blev så en gång förr också, då hade han förstoppning. Men nu vet jag inte vad det är, kanske för kallt? Eller så är han väl bara trött. Får hoppas på det, pepp pepp pepp ♥

 

Av Jennifer - 1 april 2012 19:47

Någon som håller med mig här? Någon måste ju göra det. Man ser tillexempel folk som bråkar eller någon som visar någon annan ett sms på sin mobil. Då vill man ju veta vad det är för något, men att gå fram och fråga känns en aning udda. Iallafall om man inte känner personerna, då blir det typ "vad har du med det att göra?". Sen undrar man ju vad man själv skulle göra om någon kom fram till än å frågade vad det stod i tex smset man visade. Vad skulle man göra? Iof kanske det har att göra med vad det står i smset också men ändå. ^^ ♥ Vad hade ni gjort?

 

Av Jennifer - 1 april 2012 19:37

Har rätt så många helt random bilder på datorn som egentligen skulle visas samma dag, men som har legat kvar i typ hundra år. Här är ett exempel, fruuuuuuuuuukooooooost. Bara jag som älskar müsli och yoghurt? Speciellt på sommaren när man kan sitta ute och äta, typ sitta på gräset och äta frukost. Det gör ju hela dagen då liksom! Gud, precis när det börjar bli sommar och man känner dom där mysiga vårkänslorna - då ska det där helvettes snöhaglet komma tillbaka. Jaja, blir väl snart varmt ute... annars åker man ju bort i maj så då spelar det ingen roll. ♥

 

Av Jennifer - 1 april 2012 19:30

Tjusiga strumpor, jotack jag vet. ♥ Imorgon börjar man 11 på praoen, håller till på American Take Away med bästa Julia och en till från våran klass. Hur härlig kommer inte den här veckan bli då? ^^ Sen har man påsklov direkt efter, så det blir ju ungefär som två veckors lov. Uppdaterar snart igen, hold on. ♥

 

Av Jennifer - 1 april 2012 19:24

Gått på något aprilskämt? -Jovars, något går man ju alltid på. Ett gjorde så att jag var tvungen att resa mig och kolla ut precis när jag hade vaknat, då blir man ju asglad när man ser att det inte alls var så. Haha, aprilskämt i helhet är väl helt okej. Men just när det är något som man bara blir helt galen över, ja. Då låter vi bilden tala. ♥  

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards