Maid

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer - 13 maj 2012 15:34

Var påväg att ramla av cykeln framåt på bilden, om det ser lite udda ut menar jag. Men annars är jag precis påväg ut för att hitta på något, lutar åt att ta en promenad med Mimmi och Ängla medans det är varmt åså. Men vi får väl se hur jag gör, vi hörs sen. ♥

    

Av Jennifer - 13 maj 2012 15:26

Bara tolv dagar kvar tills att planet mot Grekland lyfter! Kändes som att det var igår som vi bokade hotell och allt, men nu sitter jag här och är hur nervös som helst. Med tanke på att jag både är höjd, fart och flygrädd. Men allt brukar lugna ner sig när jag väl är där. Kommer oavsett vad bli en underbar vecka, från början till slut. Räknar med att ha sissådär några tusen bilder när jag kommer hem igen. Tänker peppra med bilder överallt och hela tiden. ♥

      


Av Jennifer - 12 maj 2012 14:16

Ska snart sätta på mig jackan och gå ut och fota trots att datorn redan är överfull med bilder på kossor. Spenderade nämligen lite tid på ett betessläpp. Lyckades fixa två videos också, ska kolla igenom dom senare för att se om det är något att lägga upp. Åkte iallafall hem tillslut med fingrar och tår som inte gick att röra på. Ni får två små bilder nu innan jag går ut så fixar jag resten senare. Den första bilden är en stor favorit. Vi hörs kanske sen. ♥

   

Av Jennifer - 11 maj 2012 20:36

Ska precis sätta mig och försöka förstå hur man klipper videobloggar, men kände för att lägga upp en litet till inlägg. Kan ju bara nämna att jag har suttit med samma inlägg i nästan precis en timme, började med inlägget 20;36 och nu står klockan på 21;22 här hemma. Minns inte om det syns eller om inlägget publiceras på den tid som det började skrivas, men gissar på det sistnämnda. Ni får iallafall åter igen ha en überfin fredag så hörs vi imorgon! ♥  

Av Jennifer - 11 maj 2012 20:14

Har försökt att göra en duglig videoblogg flera gånger idag, men bildkvaliten blev kass med regn ute och dessutom måste alla vara påväg någonstans idag eftersom att det alltid åkte förbi någon på vägen så att det inte hördes när jag pratade. Tänk er att jag tillochmed pressade ut mig i regner för att fixa en videoblogg?! Jag kände egentligen för att göra en test vlog och lära mig klippa den åså, men får köra på det en annan dag. Hoppas på sol imorgon så att man kan vara ute när det äntligen är helg, annars får jag hitta på något annat skoj imorgon!

SER NI ATT GRÄSET ÄR G R Ö N T?! ♥  

 

Av Jennifer - 11 maj 2012 19:56

Kändes skapligt bra att börja åtta och sluta halv elva såhär på en fredag! Hade tre lektioner, en lugn matte som mest innebar att lyssna, en tyska med eget jobb och ett no prov som man mest hade lust att riva sönder. Kan ju säga att jag aldrig varit med om ett svårare prov tidigare. Men nu sitter jag och myser i sängen framför tvn och kollar på lite superfina bloggar, ska snart lägga mig och läsa några sidor i svenska boken så att jag har det gjort också. Kanske hinner uppdatera mer snart, annars får ni ha en supermysig fredag för det ska jag ha! ♥

Kofta/BikBok Jeans/BikBok Baslinne/Cubus Skor/Skohuset (?) Hade dock ett par andra skor under dagen.

     

Av Jennifer - 10 maj 2012 20:23

Har lite fullt upp just nu så bloggen hamnar helt enkelt lite på sidan. Men jag ska försöka ge er lite uppdatering ändå. Snart ska jag krypa ner under täcket och som omväxlingsskull försöka plugga lite på no-provet som vi har imorgon, wish me good luck and do it over again. ♥  

Av Jennifer - 8 maj 2012 21:50

Säger godnatt med den här bilden nu, eftersom att jag tänker mysa ner mig under täcket och invänta en till toppendag och en massa kul! Hör av er på kik så svarar jag så fort jag kan, jjennaaa. Sov sött sockerpärlor! ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards