Maid

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer - 8 maj 2012 21:44

Sitter och myser framför Desperate Housewifes, brukar inte kolla på det så ofta i vanliga fall. Men vad gör man klockan kvart i tio en tisdagskväll mitt i maj? För övrigt är det ca 17 dagar kvar till Grekland, taggad? Jo, en aning då. ♥  

Av Jennifer - 8 maj 2012 21:35

En toppdag med Sara och kameran i högsta hugg! ♥ Blev bara sissådär två timmar med en halvtimmes cyklande - minst. Cyklade väl sammanlagt ca en mil, I'm proud - so shut up. Får se om jag hinner fixa ett till litet kort inlägg innan jag stänger av datorn för kvällen, annars säger jag godnatt med denna bild redigerad i sepia, gråskala och färg. Har ingen aning om man kallar det för redigering för tillfället, helt tom i huvudet känns det som. Blir alltså till att sova snart, annars kommer jag inte att fungera imorgon. Men nu kallar vi det för redigering och sen nöjer vi oss med det! ♥

     

Av Jennifer - 6 maj 2012 20:51

Ps. Ni har väl inte glömt att ni kan följa mig på instagram (jjjennaaa) och chatta med mig på kik (jjennaaa)? ♥

  

Av Jennifer - 6 maj 2012 20:21

Dagens outfit och min nya tröja! ♥ De senaste två dagarna har jag varit på stan och i valbo för att leta efter lite sommarkläder och några par jeans. Har blivit två lyckade dagar tillsammans med mamma för det mesta, även Fredrik ett tag lite då och då. Alltid mysigt! Imorgon väntar förmodligen något som kommer ge mycket skratt och ett grymt bra minne, om det blir så kommer det antagligen en video så förstår ni vad jag menar. Nu ska jag måla naglarna lite fort och sedan blir det till att mysa framför tvn. Sleep tight. ♥  

Av Jennifer - 5 maj 2012 21:15

Vad är ditt absolut finaste minne? Kan du inte välja, så ta bara ett fint tillfälle - något du kommer ihåg lite extra. Eller så skriver du allihopa, jag läser alltid alla kommentarer oavsett längd och innehåll. Jag ska tänka på det under kvällen så får vi se om jag har kommit på det där speciella tillfället tills imorgon. Du får gärna skriva något du gärna skulle v i l j a uppleva i framtiden, som även det kanske skulle vara a special moment.  

Av Jennifer - 5 maj 2012 21:07

Nu får sommarn tamefasen ta och komma tillbaka, om det var varmt och regnade samtidigt - rena rama drömmen. Men när det är kallt och det regnar samtidigt blir det raka motsatsen. Jag ville ligga i hängmattan och mysa i solen, huuuuur mysigt?! Men vem orkar klaga, precis det jag gjorde. Men anyway. Myser ner mig under täcket framför en älskad gammal videofilm då vi precis har kopplat in videon i mitt rum, A L L A måste hålla med om att videofilmer är bland de mysigaste filmerna som finns? Childhood. ♥  

  


Av Jennifer - 5 maj 2012 21:02

Nytt halsband i gaderoben, älskart. Finns på kappahl för 99 enkronor, tufft. Iallafall tycker jag att alla ska ställa sig framför spegeln och granska sig själv i sissådär några minuter, sen avslutar du med att säga "hey beauty" - för det är ju precis vad du är. V A C K E R. ♥

    

Av Jennifer - 5 maj 2012 20:38

Fick precis upp en rätt så random tanke i huvudet, man brukar ju säga att vissa har ett hjärta av stål och det är uppenbarligen inget bra. För de hjärtan vi oftast föreställer oss är röda, har puls och är varma - fyllda med kärlek. Men om vi vänder på vinkeln, tänk om det är så att det är hjärtan av stål som är svåra att ta sig in i för att de bara tar in äkta kärlek/vänskap och omöjliga att ta sig ur? Thats kinda cute.

    


Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards