Maid

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer - 4 maj 2012 21:42

Med ungefär 20 dagar kvar börjar jag längta ihjäl mig tills att vi sitter där på flyget som efter ett tag kommer att landa i Grekland, can't describe the feeling. Men det finns så mycket annat jag längtar till samtidigt, så förhoppningsvis går det fort. Innan vi åker har jag tänkt att fixa ett tidsinställt inlägg varje dag under den tiden vi är borta, blandat med videobloggar och bilder. Dessutom tänker jag försöka hitta en examens klänning och några härliga sommar kläder. Så på dehär 20 dagarna blir det till att hitta på allt möjligt kul. Men nu till andra delen av rubriken, lite kvällspepp. Det du kallar brister är det som gör dig till du, du är perfekt precis som du är. Den som säger att du inte är perfekt, är inte värd att lyssna på. För som jag sa, du är perfekt precis som du är. Du kanske inte har det där typiska modellansiktet eller perfekta naglar, men någonstans här i världen önskar någon sig att den såg ut precis som du. Var stolt! Bara för att stärka texten lägger jag ut en bild jag egentligen inte tänkte lägga ut, men som sagt. Vi är alla perfekta som vi är. ♥        

Av Jennifer - 4 maj 2012 21:14

Du är min solstråle, min värme i kylan och en av de bästa som finns i universum bubben. ♥ Skriv en liten söt mening till någon som betyder mycket för dig, vem som helst. Kan tillochmed få vara din kudde eller din kamera, bara något du helt enkelt inte skulle vilja leva utan. Jag älskar många, rejält många personer och många saker. Jag älskar familjen, vännerna, hästarna, en kall säng när man ska sova, ljudet av vågor och att vakna innan sju. Men om jag ska rabbla upp allt jag älskar så tar det ett antal timmar, så vi tar det i en videoblogg istället. Försöker fixa det imorgon. ♥    

Av Jennifer - 4 maj 2012 20:55

Sitter med en massa random folk i hörlurarna, blandannat Victoria Justice, Ariana Grande, Zendaya och Justin Bieber. Man kan väl säga att jag helt enkelt sitter och letar efter några nya låtar att förstöra genom att lyssna på dom ungefär hela tiden. Det vore väldigt gulligt om ni skulle vilja tipsa om lite bra låtar, toes up isåfall. ♥


Av Jennifer - 4 maj 2012 19:58

Festar till det lite extra med ett glas mjölk och en marabou apelsin krokant såhär en fredagskväll! Mjölk slår verkligen allt och passar till allt mellan fruktsallad och frukost. Men iallafall, har haft en suverän dag och satsar på en lika härlig helg! Ska försöka ladda upp några av alla tusen videobloggar jag har gjort också, make some new to I think. Och vet ni? Jag menar det faktiskt den här gången också. ♥

   

 

Av Jennifer - 1 maj 2012 18:24

TÄÄÄÄÄÄVLINGEN jag har pratat om i flera flera flera flera månader börjar närma sig lite smått i planeringen! ^^ Har förmodligen redan ett pris, något som kommer till användning och håller ett tag. Men bara för att jag är lite skadeglad idag så blir inte tävlingen av innan det är 100 unika besökare. Men jag kan iallafall nästan lova att det är värt det när ni väl får veta priset, jag får iallafall hoppas på det. Och om inte just du skulle vilja ha det så är det iallafall något som du kan ge bort till någon annan. Skadeglädje skadeglädje skadeglädje ♥

   

Av Jennifer - 1 maj 2012 18:21

Har myst med den här tösen ungefär hela dagen, hur mysigt som helst. Vad har ni andra gjort? ♥

 

Av Jennifer - 1 maj 2012 18:06

Har fått utslag på händerna igen - som varje år sedan jag gick i sexan. Men jag kan inte förstå vad det är, eftersom att det bara kommer på sommarhalvåret eller vad man ska säga. Blir ännu svårare att veta med tanke på att läkaren påstår att min hud är för torr just då, vilket den då fasen inte är. Och de smittar inte heller så vem vet? Försvinner iallafall med hudkräm så blir till och dränka mig i sånt ikväll ungefär då, eller iallafall dränka händerna. Ops. Såg precis att mina händer är rätt så torra ändå.. Men what ever, ett par utslag eller så ska inte få förstöra min perfekta dag. Så heja heja! ♥

    


Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards