Maid

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennifer - 27 mars 2012 20:42

Dagens och gårdagens outfit, yeeeh. Linnet är jag verkligen nöjd med att jag köpte, älskart! ♥ För er som är intresserade så finns det på lindex, inte speciellt dyrt alls. Men minns inte hur mycket det kostade, nånting mellan 149 och 199. Så alltså inte alls dyrt. Annars har jag datorn full med bilder från idag när jag fotade med Sara, men ska försöka att fylla på den med mer varje dag så att jag inte kan skylla på att jag "inte har några bilder kvar". Sounds good right? Åh, engelska. Finns det något finare språk? ♥ Sleep tight pretties.

          

Av Jennifer - 27 mars 2012 20:29

Är man udda om man älskar att myggorna har kommit tillbaka, älskar att känna dedär små sticken som de ger än? Det är ju för fasen då det verkligen märks att sommaren är påväg! Även om det gör sjukt ont och att man inte gillar myggorna i helhet, de är ju trots allt mest irriterande på sommaren. Men samtidigt så har det varit en vidrigt lång vinter och då är det fasen gudomligt att få känna dedär små sticken som man bara brukar få på sommaren! Någon måste ju hålla med mig här, åtminstonde förstå hur jag tänker? ^^ ♥

   

Av Jennifer - 27 mars 2012 20:19

Såg precis att jag börjar få en utväxt, mysigt att det är ungefär en månad kvar tills att jag ska färga om det då också då? Men what ever. Inte fasen ska en utväxt få hindra mig från att leva livet inte! ^^ Aja, fin uppdatering. Men en uppdatering är det då iallafall! ♥  

Av Jennifer - 27 mars 2012 20:09

Det första jag gjorde var att hoppa över att blogga igår, men jag har en orsak som jag inte vill eller har lust att skriva här på bloggen. Dessutom är det så pass mycket att skriva så ja, men i stora drag sprang jag och Sara i skogen och hade panik. Det var bland det värsta jag varit med om kan jag ju säga. Anyway, bort från det nu eftersom att jag sitter här och lever fortfarande! ^^ ♥ Uppdaterar snart igen pretties.

 

Av Jennifer - 25 mars 2012 19:41

Igår drog jag in till valbo med Sara, superkul! Behövdes lite nytt i gaderoben kändes det som, med tanke på hur mycket jag har rensat ut nu för någon vecka sen. Haha, så det jag köpte nu är inte ens en fjärdedel av det som är borta. Men vi tar det sakta, hade ingen lust att bli helt pank. ^^ Iallafall så är det på bilderna och ett par ljusa jeans mitt nu, älskart! ♥            

Av Jennifer - 25 mars 2012 19:29

Känner mig sjukt stolt över att faktiskt laddat kameran så att den är full med batteri för en gångs skull. Bilderna och kvaliten blir tuuuuuuuuuusen gånger bättre med kameran, kärlek till den. ♥ Ni får lite fina bilder på min fortfarande ostämda gitarr som jag fortfarande bara använder som något att fota på och som jag fortfarande väldigt gärna skulle vilja spela på. Någon som har lust att få vara världens bästa ett tag och förklara hur man stämmer en gitarr? ^^ ♥

     

Av Jennifer - 25 mars 2012 18:52

Well, hålla bloggen vid liv fungerade ju prima. Höhö, eller inte då kanske? Men såhär är det iallafall, jag har inte haft ork eller lust till att blogga om samma gamla saker med exakt samma bilder. Nivet "nu blir det duschen och sen väntar tvn", hur intressant är det? Så jag tog en liten break istället, men förhoppningsvis är jag tillbaka nu och hela sommaren ut! Vi får försöka köra på det. Uppdaterar snart igen boys'n'girls. ♥    

Av Jennifer - 21 mars 2012 19:23

Två bilder sen mina dagar, haha. Nu ska jag försöka och hålla bloggen vid liv! Vi hörs. ♥

   

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards