Maid

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennifer - 21 mars 2012 19:14

Jag vet att jag har varit usel på att blogga nu i några dagar, men jag kommer tillbaka sakta nu när det blir varmare åså, vårkänslor för mig tillbaka ♥ Så vad har jag gjort de senaste dagarna? Well.. har väl för det mesta varit ute. Varit ute och sprungit tre dagar i rad nu och kört yoga varje kväll. Haha, awesome! Fortfarande lika kär i det, så himla härligt. Haha, av någon random anledning älskar jag träningsvärk. Känns att man lever då ju? ^^

   

Av Jennifer - 18 mars 2012 19:43

Känner att jag har varit überduktig idag samtidigt som det blev något annat än det vanliga. Först åkte vi och badade i Borlänge ett tag, någon timme kanske? Sen kom vi hem, bytte om och stack ut på en jogging runda. Slutligen nu på kvällen har jag helt plötsligt blivit intresserad av yoga, yes ni hörde rätt. Så därför har jag börjat med lite yoga och målet är väl då att klara en viss övning till sommaren! Får leta reda på en bild till den, sjukt kul är det iallafall! Om ni aldrig har testat, gör det. Om ni inte vill betala för att få lära er så finns det ju alltid appar som tillochmed är helt gratis till blandannat iPhone och andra mobiler. Nu ska jag kolla på lite sider innan jag stänger av och myser ner mig framför tvn, vi hörs. ♥

 

Av Jennifer - 17 mars 2012 18:48

Ni får lite bilder som jag var duktig och tog idag, men lägger in alla i samma inlägg då jag inte hinner göra ett till. Medveten om att klockan bara är runt sju, men jag har lite annat stuff att göra ja. Ska blandannat snart ner och kolla på Breaking Dawn part 1 med familjen, har ju sett halva men sen ramlade ju filmen i golvet på bion så nu blir det hela filmen förhoppningsvis! ^^ Annars sitter jag och letar efter en eller flera bilder att ha till en presentation som vi ska ha inför klassen på fredag, det är typ om när vi var små om jag har fattat rätt. Så ni får ha det überbra, vi hörs! ♥            

Av Jennifer - 16 mars 2012 19:57

Dagens outfit, länge sen jag la upp det kändes det som. Dessutom märkte jag att jag knappt lägger upp några alls som faktiskt hamnar i kategorin Style ♥ så jag kände mig lite tvungen. ^^ Ska försöka bli bättre på det. Men nu ska jag fortsätta kolla på en film som går på tvn och sånt, så ni får väl ha det überbra! Sleep tight. ♥

   

Av Jennifer - 16 mars 2012 19:43

Som rubriken lyder, intresserad av en ridjacka eller ett par skridskor? Isåfall är det bara att höra av sig i en kommentar!

   

Av Jennifer - 16 mars 2012 19:29

      

Av Jennifer - 14 mars 2012 19:58

En liten bild från igår kväll, säger godnatt med den. Ska snart stänga av datorn och mysa framför något bra på tvn ett tag, sleep tight. ♥

 

Av Jennifer - 14 mars 2012 19:22

Jag ska ta sju sprutor det här året. En fästingsspruta, tre för livmodershalscanser och tre man tar när man åker utomlands. Twinirix kanske den heter? Jag verkligen hatar sprutor, man svimmar ju bara man ser dom! Och då får just jag ta sju stycken. Jag kommer seriöst inte ha några armar kvar efter det, eller möjligtvis sönderstuckna som gör ont bara man tar på dom. Aja. Imorgon ska jag iväg på arbets ekg, vilket betyder att jag ska cykla på en cykel medans de gör ett ekg. Känns som att det räckte med de två första de tog, men de behövde ett där jag tränade samtidigt. Sen får vi hoppas på att jag slipper sjukhuset för just undersökningar om det! Det roliga är att min dag imorgon kommer bestå av träning på ett eller annat sätt. Först det där ekgt i någon timme, sen förmodligen simning på idrotten och ridning på kvällen. Haha, blir säkert grymt ändå. Kan känna mig duktig sen, hell yeah. ♥

    

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards