Maid

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennifer - 6 mars 2012 20:02

Tänker sitta och fixa med bloggen ett tag, kolla in lite andra sjukt snygga bloggar och sidor. ^^♥ Sedan blir det till att dricka lite juice slash mjölk, yep. Men imorgon har jag ingen aning om vad det blir för något kul, kör på det impulsiva istället. Det är det som gör livet så grymt kul att leva! :) Ni får hare überbra, sleep tight readerss. ♥  

Av Jennifer - 6 mars 2012 19:51

Blir nog en peppsommar dehär, känns som det. ♥ Känner som att det kommer bli en sjukt bra sommar också, vet inte varför men det bara är så. Varför i hela helvette ska allt behöva förklaringar jämt liksom? Så thats it, det här kommer bli en vidrigt bra sommar. Kan ju avslöja att jag inte doppade mig helt i havet en enda gång förra året, badade i pooler åså men aldrig i havet. Precis som att jag aldrig har åkt pulka den här vintern heller, haha. Däremot blir det tamefan till att bada sjukt mycket det här året istället! Well, som bilden lyder. Jag är stolt, är du? ^^

 

Av Jennifer - 6 mars 2012 19:31

Pepprubrik. ♥ Men den är ju sann också, det är det som är så bra med pepp. Tar såhär kort text till dehär, uppdaterar om någon minut igen bara så hold on pepole! ^^ Vacker kastrull med mjölk får stå för bilden, woho.  

Av Jennifer - 5 mars 2012 19:53

Har varit en suverän dag, tänker inte sitta och skriva en lång novell om den men well.. den var überbra! Annars sitter jag mest och längtar ihjäl mig efter maj och sommarlov, det är väl den längtan som fräter sönder men ändå håller en uppe. Inte så långt kvar egentligen, jag menar det är mars nu och vi får lov i juni? Plus att vi har påsklovet och lite andra röda dagar här och där. Häääärligt! I sommar för min del blir det väl förmodligen att åka iväg med husvagnen någonstans, vara med vänner och ha ett dunderbra sommarlov helt enkelt! ^^ Vad ska ni göra på sommarlovet? (: ♥ 

Kör på en old pic istället, en som får mig att längta till sommaren ännu mer.

 


Av Jennifer - 5 mars 2012 19:40

Min baby för tillfället, min andra älskade parfym tar snart slut så då blir det där min lilla kärlek. Oh, tvungen att säga en sak bara. Älskar utskjutningsbara "datorbord", sitter vid mitt fina nu och märkte precis hur härligt det var att kunna skjuta ut det. ^^ Jaja, iallafall. Picnik, vi älskar dig. Försvinn inte. Sådär fint och random, men picnik har liksom allt man behöver. Well, uppdaterar snart igen. Vilken är din favorit parfym? Eller har du någon du skulle vilja testa? ♥

 

Av Jennifer - 4 mars 2012 18:40

Har suttit och funderat ut vad jag ska göra med bloggen, kommit på lite saker så blir till att fixa dom också. Tänkte försöka fixa den ena saken redan nu, ni kommer se den på sidan i menyn. Har bildbrist på datorn och har inte haft lust att ta några bilder idag, så blir inte så mycket mer uppdatering idag tror jag. Men till veckan kör vi, istället för att dö på bloggen som jag gör varje gång det är vanliga veckor. Haha ^^ Vi hörs. ♥

 

Av Jennifer - 3 mars 2012 18:24

Well, har varit en helt vanlig dag. Finns inte så mycket att berätta, om ni inte vill höra allt - exakt allt. Haha ^^ Halsbandet på bilden är ett jag fick när jag var yttepytteliten, sissådär 7-8 år vilket är yttepyttelitet i mina ögon just precis nu. ♥ Har inte använt det på hur länge som helst, men hade inget annat som lockade idag så körde på det. Så sjukt fint,älskar halsbanden med en bokstav som berlock. Nu blir det till att läsa bloggar och leta efter ett überfint skal till mobilen. Ge gärna vidrigt fina tips och länkar till gudomliga skal så älskar jag er föralltid. ♥

   

Av Jennifer - 3 mars 2012 18:08

Sitter och är glad som in i helvette, igår skrev jag att jag ville ha en bloggplatsen app. Idag såg jag att det faktiskt ska komma en också! ^^ Hur lycklig? ♥ Uppdaterar snart igen, hooold on.

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards