Maid

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennifer - 2 mars 2012 22:28

Om solen slutar skina så har månen ingen chans. Då visar den sitt rätta, helt död och utan glans. Ska ner och dricka lite juice innan jag borstar tänderna och kryper ner i sängen framför modelljakten. Har aldrig sett pogrammet förr, men letade lite efter något bra pogram på datorn så det slutade med det. Usel bild, men det skiter vi i. Sleep tight. ^^  

Av Jennifer - 2 mars 2012 20:29

Vill ha just nu: Bloggplatsen app!

Bara något sånt där fint jag tänkte på nyss, vore så mycket lättare att kunna uppdatera mer då. Men nu till min oerhört vackra rubrik. Vi lever för fasen i Sverige. Jag älskar engelska, I do. Men varför döpa ett pogram till "TopModel Sverige" när de ändå pratar engelska i en del av tävlingen? I melodifestivalen sjunger vi på engelska för det mesta, men det är jag bara glad för. Svenska låtar känns så sega, why? Jo, för att engelskan tar över världen. Vi kommer bli små engelskimijaner allihopa tillslut. Haha, gulligt namn. ♥ Men iallafall, vi lever i Sverige. Varför ha svenska pogram på engelska då? Det är bara något jag irriterar mig på förtillfället, jaja. Nu struntar jag i det och blir glad igen, vi hörs. ^^

Föresten, klicka här och bli medlem helt gratis. En sida för att öka statistiken på din blogg! :)

    

Av Jennifer - 2 mars 2012 20:13

Sommar, sommar, sommar! Höll på att glo ögonen ur mig när jag kollade på termometern igår, stog att den var 33,8 grader i solen. Så nu blire fota sissådär varje dag, kommer inte orka sitta inne vid datorn när det är varmt så då blir det fota och uppdatera bloggen mycketmycketmycket bättre än tidigare. Får ta och göra det nu också, jag har ju sagt det ungefär fyramiljarder gånger innan. Men nu menar jag det, på riktigt. ♥

         

Av Jennifer - 2 mars 2012 19:54

Den här lilla godisbiten köptes när min gamla älskling gick sönder. Höhö, känner mig riktigt kärleksfull idag-därav alla mina fina ord om vackra mobiler. ♥ Well, så är det iallafall. Ser ni hur bra vi var på att sätta fast plasten? ^^ Haha, ska fixa till det sen. Men det får duga för tillfället då jag måste ta bort den där förbannade stickersen som jag trodde var ett skal när vi beställde det och tar man bort stickersen går den inte att sätta fast igen eftersom att den har fastnat i den där fina plasten. Jaja, no more words about my dear iPhone som har gjort mig beroende. Uppdaterar snart igen. :)♥  

Av Jennifer - 2 mars 2012 19:30

Nu vet ju inte jag vilka saker ni vet om mig och inte, ni kanske är superhemliga spioner som vet exakt allt om mig. Fast det vore en aning för mycket stalking i mina ögon då. Iallafall, fem saker ni inte visste om mig. Hm, well... ^^

♥Jag kan absolut inte blåsa bubblor med tugummi, oavsett hur mycket jag försöker och hur bra folk försöker lära mig. Så jag kan varna er redan nu, det är ingen mening att försöka lära mig det. Det går ändå inte.

♥Jag har färgat både rött, mörkbrunt och "svart". Dessutom har jag klippt lugg och klippt av sissådär en decimeter av håret + uppklippt. Men det är tre saker jag aldrig kommer göra igen, tror jag. Min naturliga hårfärg är blond / cendré.

♥Om jag hade haft en häst hade jag döpt den till Christiabelle men jag hade kallat den för Belle. Helst av allt hade jag velat ha en hel vit häst eller en vit med mörkare man, men alla är lika fina. :)

♥Jag är helt usel på att sjunga, men ändå sjunger jag högt som in i helvette i duschen - jämt. Jag kan inte duscha utan att sjunga, om det inte råkar vara på badhus tillexempel. (;

♥Min ögonfärg är grön/blå men om jag hade fått valt ögonfärg hade de blivit gråa eller bruna.

   

Av Jennifer - 1 mars 2012 08:17

Du tänker att du har slösat två dagar av livet på något, men sanningen är den att du gjorde precis det du ville den stunden. ♥

Jag har inte bloggat på två dagar eftersom att jag inte har haft lust till det och dessutom har jag gjort andra saker. I måndags åkte vi då in till valbo och fixade en ny mobil eftersom att min hade gått sönder, blev en vit iPhone 4s. ^^ I tisdags blev det en promenad med Sara och Mimmi, härligt härligt. Igår skulle vi egentligen bli fem som åkte in på bio i Gävle, men Maya var sjuk å Johanna och Lina bor i en annan stad vilket betyder att de inte har lov den här veckan. Så det blev bara jag och Sara, men det gick lika bra det. Filmen var überbra och en film man kan se många gånger utan att tröttna! Nu i efterhand kanske jag skulle ha tagit jackan istället för västen, börjar bli sjuk. Haha, oväntat. (: Nu ska jag kolla på lite superfina sidor. Btw. Bilden är från mobilen eftersom att det hade blivit för jobbigt att dra med kameran in till Gävle. ♥ Sämst kvalite.

  


        

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards