Maid

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennifer - 14 mars 2012 19:16

Har blivit sjukt dålig på att använda kameran sen jag fick iPhonen, så nu lär vi oss lägga undan den ett tag och använda favorit kameran. ♥ Då slipper ni ju den fina kvaliten när bilderna blir för stora också, kanske går ut och fotar igen redan på fredag? Imorgon kan jag ju inte eftersom att ridningen tar upp en del tid på torsdagar. (: Men på fredag kör vi, får hoppas på fin väder då också! Som sagt, usel kvalite men då ser ni ju vad jag menar också.

 

Av Jennifer - 14 mars 2012 19:03

Yesbox, sitter med hemkunskapsboken medans jag kollar på lite überfina sidor. Har inte uppdaterat på ett tag. Usch, höll inte bra dedär med att veckorna skulle bli lika bra uppdaterade som helgerna. Men well, får jobba på det. Har spenderat mina dagar med vänner och sånt där. I söndags var jag med Julia och på måndagen åkte jag iväg med henne för att leta prao, sen igår stod jag i kafeterian på stallet med sara från 17;00 till 20;00. Uppdaterar snart så hold on ♥    

Av Jennifer - 11 mars 2012 20:48

Rubriken; Om du tycker att ett plus ett är två kan du gärna få förklara för mig hur det går till. Jag vet att det är två inom matten, man jag kommer aldrig att förstå varför. Lägger man ihop en hög med en annan kommer den alltid att bli en hög sammanlagt. Så varför i hela helvette ska det bli två inom matten där man ska lära sig räkna? Det är som att lägga ihop tolv med elva, det blir fortfarande bara en hög. Så well, nu var det löst. Random bilder nedanför, första är från 2011 och den andra från 2012.  Lite kul att se hur man förändras, lättroad här då. Vi hörs honis, sov sött. ♥

    


Av Jennifer - 11 mars 2012 20:32

Har absolut ingen ny bild på datorn så kör på en liten hög med bilder som visats förut, bilder som får mig att längta efter sommaren! Sånna där bilder man blir så grymt glad av, på något vis. Haha, well.. enjoy. Annars har jag spenderat min dag med Julia, sjukt bra dag. Får hoppas på en lika bra dag imorgon också, men det ska det väl bli tycker jag. Varför inte liksom? ♥          

Av Jennifer - 10 mars 2012 17:51

Sitter och lyssnar på regnet utanför, sommartecken! ♥ Det låter så äckligt mysigt, men när det verkligen regnar och blåser samtidigt blir det en lite läskig stämning med det hela också. Nej, ops. Mitt fel, det haglade visst. Var tvungen att gå och kolla mitt i allt, men what ever. Det gör iallafall något annat än att snöa så då tar vi det som ett sommartecken tycker jag. ^^ Ska snart ner och äta, men tänker glo ut lite suveräna bloggar innan. Du kan ju kommentera med din grymt bra blogg så kollar jag på den, fast den behöver inte ens vara grymt bra. Jag kollar oavsett.

 

Av Jennifer - 10 mars 2012 17:41

Hade lite bilder från mobilen som togs idag men även från andra dagar när jag inte släpade med kameran. ^^ Idag kan jag stolt säga att jag har varit ute ungefär hela dagen, men det börjar bli sommar dudes. ♥ Bilderna får stå för sitt så uppdaterar jag snart igen. :)

           

Av Jennifer - 9 mars 2012 19:32

Sitter inte speciellt ovanligt nog och sjunger non stop. Det roliga är att jag aldrig sjunger en hel låt ut, utan istället hoppar jag mellan några tusen olika. Haha, kan bero på att jag blandar ihop alla låtar så att det blir en enda stor röra. Well, har precis tagit modet till mig så jag ska försöka fixa en liten låt och lägga upp på bloggen där jag sjunger. Haha, kommer tappa det där modet snart igen så det blir nog ändå inget till slut. Haha, men eftersom att det är en stor del av min vardag så kan det ju vara bra att visa hur bra jag är på det också. Bilderna får stå för hur min kväll spenderas, är online på bloggen ett tag så passa på att kommentera. Alla kommentarer innan 20;00 får ett svar på både sin eventuella blogg och här. Annars kan ni följa mig på instagram genom att söka på 19970915, sämst på det än så alltså klaga inte. ^^ ♥

   

 

Av Jennifer - 8 mars 2012 19:31

Sitter och letar efter appar på mobilen men ska precis ner och mysa med världens bästa familj! ♥ Tänkte försöka skrapa ihop några appar och lite suveräna bloggar så att ni kan få lite och göra ett tag om ni har lust. :) Kanske kan fixa det på videoblogg om jag lyckas med det, får hoppas på det. Även om jag inte videobloggar nå ofta så är det tusen gånger skönare för både mig och förmodligen er, enklare att prata än att skriva. Haha, well. Fick hem min ridjacka idag och igår inskaffade jag en klänning till sommaren. Fixar bilder så fort jag hinner, vi hörs. Sleep tight readerss. ♥    

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards