Maid

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennifer - 25 juli 2012 14:45

Förlåt för noll uppdatering, men livet är för bra. Ha det bäst!

Av Jennifer - 22 juli 2012 21:50

Förlåt för att det blir så många mobilinlägg just nu, men jag har helt enkelt inte tid att starta datorn. Ligger just nu och kollar på mamma mia som går på trean, jätte mysigt! Annars åkte vi runt i sissådär tre timmar och letade en strand som tydligen ska vara jätte mysig och sanden på stranden ska göra fötterna mjukare. Men jag vet inte, iallafall så hittade vi den aldrig och det slutade med att vi stannade och fikade mitt ingenstans. Imorgon kommer Johanna och stannar här tills på fredag, kommer bli super! Men förmodligen blir det mobilinlägg större delen av veckan. Förlåt, men ni får stå ut med det ett tag. Sov bäst!

Av Jennifer - 21 juli 2012 19:35

Har gjort lite allt möjligt idag, förlorade på lite kubb och lekte med grannens småbarn i sådär två timmar. En helt okej dag, jätte mysig faktiskt. Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film, därför för ni ett mobilinlägg. Förlåt för det. Men sov bäst sen och ha en mysig kväll!

Av Jennifer - 20 juli 2012 16:45

Nu tänker jag starta sims och sen är det väl mat snart antar jag, bacon och mos såhär på en fredag ♥ Efter det ska jag leta upp en bra film eller två och mysa framför dom hela kvällen. Har ingen aning om vad jag ska göra imorgon men vi får väl se vad jag hittar på. Kommer inte att uppdatera något mer idag om jag inte fixar något inlägg via appen, men annars får ni ha en jätte mysig kväll! Och det här avslutar vi med en bild från Grekland

 

  

Av Jennifer - 20 juli 2012 16:30

Har precis kommit upp ur badet och tänkte snart starta sims ett tag, men tänkte hålla mitt ord och uppdatera via datorn idag. Har fortfarande runt 100-200 bilder kvar från grekland om det inte är mer tillochmed! Tänkte visa lite "matbilder" från grekland, nu i efterhand ser jag hur stor skillnad det är på storleken på portionerna där i jämnfört med här. Men med tanke på att det är mycket längre tid i mellan måltiderna där och att det är väldigt mycket varmare så är det väl det som krävs för att inte börja må dåligt. Uppdaterar snart igen ♥

     

Av Jennifer - 19 juli 2012 20:36

Har precis kommit hem efter en springtur, tog en promenad med hundarna också. Annars har jag mest umgåtts med familjen och hoppat lite med kaninerna, mysigt det också! Och om lite mer än en vecka kommer Johanna och sen veckan efter det sticker vi iväg till Ullared. Hinner inte uppdatera via datorn idag, förlåt för det. Men imorgon hinner jag absolut och då tänkte jag försöka fixa lite med allt möjligt på bloggen också. Ger er lite mobilbilder nu, utan rundade hörn och allt. Men nu ska jag dra mig upp ur sängen och fixa lite i rummet, sov bäst!

Av Jennifer - 18 juli 2012 21:32

Har inte uppdaterat något idag och har ingen ork till att starta datorn, så jag passar på att testa appen! Ligger just nu och kollar lite på tvn, funderar på att starta en film snart men vi får se. Annars har jag bara myst hemma idag tills att klockan blev fem för då åkte vi iväg och firade Fredriks bror som fyllde år. Blev en liten jogging tur imorse också och blir nog en imorgon med. Sov bäst!

Av Jennifer - 17 juli 2012 20:39

Säger godnatt med de här fina bilderna på en anka, nu ska jag tända lite ljus, hämta lite frukt och som ni har hört några gånger nu - leta upp en bra film. Sov bäst ♥

   

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards