Maid

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennifer - 17 juli 2012 20:17

Sitter och hoppas på att det ska plinga till i mobilen, har nämligen ansökt om att få dela ut reklam. Inte helt fel att tjäna lite extra pengar menar jag, så varför inte? Då får man ju lite mer att göra en dag i veckan också! Uppdaterar snart igen, sen tänker jag stänga av datorn och kolla på en film istället.

 

Av Jennifer - 17 juli 2012 20:09

Tänkte bara slänga in lite bilder från dagen innan jag letar upp någon bra film, här får ni en på världens bästa pojke - nytagen bild och allt! Hoppade lite med honom nu för några minuter sedan, men han ville in lika fort. Antagligen för att det var blött i gräset och för att Peanut satt inne. Peanut ska för övrigt till veterinären på torsdag, riktigt synd om honom tycker jag men det går säkert bra. Uppdaterar snart igen ♥

 


Av Jennifer - 17 juli 2012 19:57

Började dagen med en springtur innan frukosten, hur skönt som helst! Sedan åkte vi och kollade på en ny husvagn eftersom att vi ska byta bort våran till en annan, avslutade med glass och minigolf. Jag förlorade, men det visste jag redan innan eftersom att jag inte alls tycker att golf är kul och att jag aldrig varit speciellt bra på det. Men det var iallafall mysigt! Nu tänkte jag snart knäppa på en film eller något sånt, ska leta upp någon bra. Om ni inte har något för er kan ni alltid höra av er på kik och snacka lite med mig! ♥

   

Av Jennifer - 17 juli 2012 19:45

NU HAR ÄNTLIGEN APPEN TILL BLOGGPLATSEN KOMMIT! Var påväg att skriva ett inlägg tidigare, men då hade jag ingen bild till det och då var det kört eftersom att jag inte gör några inlägg utan bilder. Men iallafall, prima tycker jag! Appen funkar jätte bra också, bättre än jag trodde tillochmed. Inlägg från mobilen kommer däremot förmodligen inte att ha rundade hörn och vara av betydligt sämre kvalite. Men det är ett inlägg, en uppdatering. Aaaanyway, bara jag som älskar regnbågar? ♥

 



Av Jennifer - 16 juli 2012 22:20

Jag har överrörliga armar och med det menas att jag kan böja dom en aning för långt, har ett väldigt tjusigt ärr på vänstra benet som kom flygande till mig - vi kan säga att såhär, försök aldrig att hjula och ställa upp benen mot en buske. Det funkar de första gångerna men sen är det kört. Jag har fyra spetsiga tänder, ser nästan precis ut som vampyrtänder och vill jag inte ha kvar dom måste jag dra ut en massa tänder för att kunna få tandställning. Har nämligen för trång käke, biter för snett och för djupt. Kan få till ett väldigt vackert skratt ibland (nästan jämt) som liknar en häxa med nästäppa och har världens sämsta humor när jag blir för trött. Jag pratar för fort och knyter nästan knut på tungan så att det mer låter som en stereo som hakat upp sig eller en traktor som kört fast i en lergrop. Jag har jätte lätt att börja gråta till pogram och filmer, kan däremot börja asgarva i helt fel tillfällen medans jag kan sitta och böla till extreme home makeover. Jag har fortfarande en stark fobi för mörker och kutar som en stucken gris när en fjäril flyger emot mig. Med allt det här vill jag bara säga att ingen är perfekt, men vi är som vi är och det är precis så det ska vara. Jag ser inte det här som dåliga saker, en del saker kanske inte är precis det man hade önskat sig - men dom har gjort mig till den människa jag är idag och det är jag grymt glad för! ♥

 

Av Jennifer - 16 juli 2012 22:11

Jag har ju tappat bort min allra käraste nästan femåriga nopprare, dvs pincett. Så jag var tvungen att införskaffa mig en ny, blev en vit sak från vitry. Kostade en hel hundralapp som enligt mig är dyrt för en pincett, men den var verkligen värd det. Finns på Kicks om ni är intresserade, i flera olika färger också! Ni ångrar er inte, det kan jag nästan lova. Tack mamma ♥

 

  

Av Jennifer - 16 juli 2012 21:44

Började dagen med att dra med mamma ut på en springtur, hur skönt som helst att springa lite när det ändå är något jag älskar att göra och när man inte har dedär hästarna i närheten på hela sommarlovet. Har ingen aning om hur lång tid det tog, men det var iallafall jätte härligt! Sen var vi också in till stan och fixade lite saker, fick med mig en sak hem som jag visar snart. Nu på kvällen har vi bara myst lite, åt tacos och lite frukt. Jag uppdaterar snart igen! ♥

 

Av Jennifer - 15 juli 2012 15:47

Förlåt för alla Greklandbilder men jag har rejält många bilder kvar därifrån och tänkte försöka visa så många som möjligt av dom. Dessutom har jag inga andra på datorn just nu, så ni får helt enkelt behålla det där leendet på läpparna och vänta tills jag har tagit fler. Kan ha några på mobilen, inte helt säker men det kan vara så. Men isåfall tar vi dom senare. Bilden är tagen på en helt vanlig gata i Grekland, det mest förvånande är att även bussar kör på dedär gatorna. Nu ska jag hitta på något annat, tar förmodligen en promenad med Mimmi och Ängla. Enjoy every second of the day. ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards