Maid

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennifer - 5 juli 2012 11:00

G U D   V A D   J A G   S A K N A R   G R E K L A N D! Bilden nedanför är tagen på en av öarna, kommer inte ihåg vilken av dom det var men tror att det var Psermos. Iallafall så var den så pass liten att det bara var två stycken som gick i skolan. Trots det så fanns det rejält många strandcafeér, två kyrkor, hyffsat många hus och rumsuthyrning. En rätt så mysig ö faktiskt. Vad tycker ni om bilden?

   

Av Jennifer - 4 juli 2012 10:55

Har precis packat väskan och nu tänkte jag ställa in lite tidsinställda inlägg åt er. Tar med mig kameran men det är inte säkert att jag tar speciellt många bilder med den, isåfall kanske några mobilbilder med tanke på att mobilen oftast hänger med överallt! Jag kommer hem igen den 8e, tills dess ska jag ha det hur kul som helst. Nu ska jag snart äta lite lunch och sedan tänkte jag hoppa in i duschen tror jag, vi hörs! ♥

   

Av Jennifer - 3 juli 2012 21:20

I pauserna har jag också försökt att lära mig redigeringspogrammet, eller snarare försöka se vilka effekter som blir fina och inte. Testade lite med olika bilder och här är då en bild från Grekland, kryddor. Jag vet egentligen inte varför jag satt och knäppte bilder på kryddor och så, men jag kände för det och blev ändå rätt så nöjd med bilden. Vad tycker ni? Nu ska jag snart börja trixa med lite tidsinställda inlägg så att bloggen lever när jag åker bort ett tag, blir inte speciellt många inlägg eftersom att jag bara är borta i fyra dagar. Men kanske kan vara lite snäll och fixa 2-3 inlägg någon dag istället för ett? Iallafall, ha en mysig kväll så hörs vi imorn! ♥

    

Av Jennifer - 3 juli 2012 20:25

Har precis kollat klart på Top Model, nu sitter jag här och lyssnar på en snarkande liten Ängla. Jag vet att inlägget står publicerat som 20;25 men jag har liksom hoppat mellan inlägget och Top Model i pauserna. Har varit en jätte mysig dag, åkte iväg på en picknick med mamma och åt lunch. Blev en baugette med potatissallad och rostbiff. Sen åkte jag iväg med Fredrik för att köpa en sista present till Sanne som fyller femton nu snart, behövde också presentpapper. Imorgon blir det till att packa väskan och mysa lite med kaninerna eftersom att jag åker upp till Sanne och Mormor imorgon och är där fram till den 8;e juli som det ser ut nu. Ska bli mysigt att träffa dom också! Uppdaterar snart igen. ♥


Av Jennifer - 3 juli 2012 14:58

Sitter åter igen och kärar ner mig i mammas dator! Den är snabb, har världens bästa paint och dessutom fungerar redigeringspogram som inte fungerar på min dator på den här finingen! Men min dator är också rätt så mysig. Har äntligen lyckats hitta ett annat redigeringspogram som jag verkligen älskar! Har vetat om att det funnits ett tag, tänkte testa när picnick stängde ner men orkade inte fixa med det. På mammas dator funkade det och jag älskart! Så ska fixa det på min lilla pärla också, då blir det förmodligen mer bloggning också när jag kan fixa till bilderna lite bättre igen. Det är inget fel på photoscape och picasa, men det går så äckligt segt ibland. Nu ska jag hitta på något annat, går nog ut ett tag iallafall. Ni får ha en mysig dag, kanske uppdaterar ikväll! ♥

 

Av Jennifer - 1 juli 2012 20:09

Eftersom att en bild säger så mycket mer än text så låter jag bilden prata för sig själv och skriver om något annat istället. Har iallafall fördrivit stordelen av dagen med att kolla på kläder på datorn, sjungit och börjat på kanske några för många låtar. Men det är typiskt mig, ska försöka skriva klart någon av dom imorgon. Nu tänker jag snart hämta lite mjölk och macka innan jag sätter mig framför någon bra serie, får hoppas på att jag hittar någon. Annars får ni gärna höra av er på kik, jag svarar på de flesta. Ni får gärna komma med tips på någon bra film som finns på datorn, gärna på youtube. Men annars får ni ha en jätte mysig första juli kväll, hughs. ♥

 

Av Jennifer - 1 juli 2012 20:01

Gud vad jag saknar Grekland! Jag visste att jag skulle sakna det innan jag åkte, men jag hade ingen aning om att jag skulle sakna det såhär mycket. Det var nog en av de bästa veckorna i mitt liv, något som jag alltid kommer att le åt när jag tänker tillbaka på det. Jag vet att ni har hört det några gånger nu. Uppdaterar snart igen, sedan tänkte jag leta upp lite avsnitt av någon serie på datorn och mysa lite framför dom ett tag. ♥

 

Av Jennifer - 1 juli 2012 19:39


De två bilderna i mitten är taget över Grekland och länder påväg tillbaka mot Sverige, den första och den sista är över stressiga Stockholm.  Har suttit och kollat igenom bilder från Grekland ett tag nu, börjar få lite bättre koll på vilka jag har visat er och så. Rensat bort en del bilder som var suddiga och sånt också, så nu börjar det bli lite bättre på datorn också! Men har fortfarande några hundra bilder kvar, så det blir nog ett antal fler inlägg från Grekland innan det är slut på bilder därifrån. Vilken bild gillar ni mest? ♥

       

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards