Maid

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennifer - 15 juli 2012 15:39

Kände för att visa den här bilden nu bara, har tänkt att göra det hur länge som helst men har bara inte gjort det. Jag satt och fotade lite medans vi var på båten påväg mot de tre olika öarna och jag lyckades otroligt nog få med militärer på bilden utan att veta om det! Jag såg det först när jag satt och zoomade in på vissa bilder, ibland lyckas man! ♥

   

Av Jennifer - 15 juli 2012 15:26

Drog mig ut och sprang imorse också, tog däremot en kortare runda eftersom att det småregnade när jag kom ut och när jag hade sprungit en bit kände jag att jag hade lite småont i fotleden. Men den gör inte ont nu längre, tror jag iallafall. Har nästan bara tagit det lugnt hela dagen nu så tänkte försöka hitta på något snart, vi får väl se helt enkelt. Nedanför på bilderna har ni lite bilder från vattenlandet som fanns på hotellet som vi bodde på, om ni vill bo på samma hotell så bodde vi på Kipriotis Aqualand - grymt mysigt hotell. ♥

             

Av Jennifer - 13 juli 2012 21:10

Tror att jag tänker starta en film och krypa ner framför den ett tag, avsluta dagen på ett mysigt sätt helt enkelt. Ska kolla om jag hittar någon bra på datorn, annars så får vi väl se vad det blir för något. Kanske bara sätter mig på altanen och fortsätter på låten eller försöker stämma gitarren istället, när det för en gångs skull inte regnar ute. Oavsett vad så får ni ha en lika mysig kväll som jag ska ha, säger godnatt med en bild från Grekland. Sov bäst. ♥

 

Av Jennifer - 13 juli 2012 21:03

Lite bilder som helt enkelt inte hade fått sin tid i rampljuset, är lite småkär i den första bilden - det måste jag erkänna. Men jag älskar att lyckas fånga en humla eller en geting på bild, eftersom att de alltid flyger iväg precis när jag trycker på knappen i vanliga fall. Iallafall så har jag inte gjort något speciellt alls idag, samtidigt som det känns som att jag har gjort det bästa av dagen - kunde ofcourse ha dansat i regnet också men det kommer fler regniga dagar. Imorgon planerar jag att dra mig upp på morgonen och springa en liten vända, har däremot inte kommit på vart jag ska springa än men det löser sig. Vad ska ni göra imorgon people? ♥       

Av Jennifer - 13 juli 2012 20:55

Kom på att jag inte hade visat er bilderna från min vecka i Söderhamn, så här får ni några av de bilderna. Blandat lite från alla möjliga dagar där uppe, tänker inte berätta något om bilderna utan undrar ni något så är det bara att fråga. Jag älskar absolut inte frågor och bits jämt. ♥

                        


Av Jennifer - 13 juli 2012 20:47

Uppdaterade inte bloggen igår eftersom att jag inte hade lust, simple as that. Hade en jätte mysig dag, trots att jag var ensam hemma hela förmiddagen. Men jag bakade iallafall en kladdkaka, diskade och en massa mer saker. Kände för att vara lite duktig bara, kladdkakan blev för er intresserade jätte god. Anyway, uppdaterar snart igen. Ttyl ♥

   

Av Jennifer - 11 juli 2012 20:59

Har en sån där dag igen där jag inte kan sluta le, där det känns som att inget är omöjligt. Dessa dagar är helt klart mina favorit dagar, utan tvekan. Tänkte snart försöka skriva ihop en hyfsad låt, hitills har alla blivit sämre och sämre desto längre in jag kom i låten. Men har en riktigt bra ideé till en låt och tänker låta den få sin tid istället för att bara försöka bli klar så fort som möjligt. Nu ska jag ta fram papper och penna så får vi se hur bra det går. Life is good. ♥

   

Av Jennifer - 11 juli 2012 20:50

Drog som sagt iväg på bio tillsammans med Maya idag, Ice Age ofcourse! Var där lite mer än en timme tidigare, så vi satt och pratade ett tag bara. Gick in när det var ungefär trettio minuter kvar innan den började. Lyckades häva ut popcornen på golvet, som tur var det rätt så rent så de flesta var ätbara. Filmen var jätte bra, som alla Ice Age filmer. Den var däremot inte lika bra som tvåan, tvåan är absolut allra bäst! Men jag ångrar inte att jag gick på den och om ni inte har sett den borde ni gå på den. En lyckad dag helt enkelt! ♥

   


Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards