Maid

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennifer - 10 juli 2012 17:01

Vilken av mina headers har varit eran favorit? Har även lagt med en ny och den jag har, för att se vad ni tycker helt enkelt. Hade däremot inte de allra äldsta kvar, men de var ändå inget att se. Den första är den jag har nu och den andra är en som är skapad idag! Kommentera vilken ni gillar mest! ♥

                       

Av Jennifer - 10 juli 2012 16:53

Sitter just nu och planerar bio med en vän, får hoppas att det blir av. Kommer isåfall gå på Ice Age, helt klart en av de bästa animerade filmerna! Speciellt tvåan, då går det verkligen inte att sluta skratta. Det är helt kör om man tror att man kan sitta tyst, helt kört. Så det är ju klart att man vill se fyran också! Uppdaterar snart igen tror jag, annars hörs vi imorgon eller senare. ♥

 

Av Jennifer - 10 juli 2012 16:03

Dagens outfit, känns som att det var år sedan jag la upp en outfit. Så här får ni en, tagen idag och allt duktig som jag är! Annars blev det en lika seg dag idag som igår, förutom att jag fotade lite idag då men annars så har det mest blivit repris pogram på tvn och filmer. Solen är mer än välkommen om den skulle vilja titta förbi!

Tröja - Lindex tror jag ♥ Jeans - Cubus

 

 



Av Jennifer - 9 juli 2012 22:10

Blev en riktig film dag med tanke på regnet. Har kollat på ungefär tre filmer och ska snart knäppa igång en fjärde, med tänkte uppdatera lite innan jag startar den så att ni vet att jag fortfarande lever. Tänkte också tipsa om en utav filmerna som verkligen är jätte bra, det tycker iallafall jag. Cyberbully heter den, den är kanske jätte gammal och så - jag har ingen aning. Men bra är den, värd att se! Ni kan se den här nedanför, har tagit med både del 1 och 2 i inlägget vilket är hela filmen. Simple as that, sleep tight. ♥


Av Jennifer - 9 juli 2012 16:34

Har haft en jätte mysig vecka uppe i Söderhamn, nu är jag hemma igen och varierar mellan att vara något i mellan trött och pigg. Berättar mer om veckan senare eller imorgon, nu tänkte jag nämligen knäppa på en film och mysa framför den ett tag medans det öser ner regn utanför. Inte säker på vilken film det blir än, men det blir väl någon bra iallafall. Vi hörs kanske senare, annars finns jag alltid på kik! ♥

       

Av Jennifer - 8 juli 2012 11:30

Tidsinställt. Har antagligen kollat appstore varje dag för att se om appen har kommit, får hoppas att den har gjort det också! Isåfall har ni säkert redan fått några inlägg, men annars så kommer jag ju hem idag! Kanske redan är hemma också, men det tror jag inte. Iallafall, antingen uppdaterar jag idag eller så hörs vi imorgon. Hoppas att ni har haft det lika mysigt som jag förmodligen har haft! ♥

     

Av Jennifer - 7 juli 2012 11:15

Tidsinställt. Förhoppningsvis har jag haft det jätte mysigt, men det tror jag! Imorgon börjar jag åka hemåt, om det inte har ändrats så kommer jag åka tåg ensam för första gången i mitt liv. Det känns rätt så läskigt men när jag ser att jag klarar det kommer det bli enklare att åka upp dit om jag känner för det också. Så det går säkert bra! Som ni ser har alla tidsinställda inlägg publicerats runt 11, men det kändes liksom som en bra tid. Blir ett tidsinställt imorgon också eftersom att jag inte vet vilken tid jag är hemma. Om inte appen har kommit då så uppdaterar jag helt enkelt när jag kommer hem eller dagen efter. Det står ju som sagt att den ska komma vilken dag som helst nu! Dessutom älskar jag att man kan läsa bloggar på bloggplatsen i mobilen mycket lättare nu, superkul! ♥

 

Av Jennifer - 6 juli 2012 11:15

Tidsinställt. Har kommit på hur mysigt det vore att gå på college, det låter så lyxigt på något vis. Bo i ett rum med en bra vän, inreda det mysigt och bara leva livet. Däremot skulle jag sakna familjen äckligt mycket, är en riktig hemmamysare. Men samtidigt skulle det vara en upplevelse för livet. Om ni fick chansen, hade ni gått på college? ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards