Maid

Alla inlägg under juni 2012

Av Jennifer - 27 juni 2012 20:12

Sitter här och ska snart knäppa på en film medans resten kollar på fotboll. Längtar mest till imorgon, känns som att det kommer bli en riktigt bra dag av någon anledning så jag får hoppas att det stämmer! Idag har det mest blivit till att mysa lite i solen och så, hoppade lite med kaninerna också. Går finemang med att hoppa hinder med favorit pojken! ♥ Nu ska jag gå ner och fixa lite kvällsfika så att jag slipper göra det mitt i filmen, ska försöka få ut snodden ur håret också men jag försökte tidigare och den sitter verkligen fast. Så blir väl till att vänta tills mamma slutar, uppdaterar snart igen.      

Av Jennifer - 25 juni 2012 14:26

Åter igen, förlåt för den usla uppdateringen. Men eftersom att Sverige mer och mer börjar bli ett grått land som det alltid regnar i utnyttjar jag minsta lilla sol för tillfället. Har iallafall badat lite i poolen, trots att det är svinkallt och att det slutar med att man har orörliga händer. Tänkte egentligen hoppa med CupCake idag, men då blev det regn så kände inte för att släpa ut honom så att han blir blöt. Iallafall så ska jag snart knäppa på en film och bara ta det lugnt. Får se om jag uppdaterar mer idag, annars får ni ha en jätte mysig dag trots vädret!

 

Av Jennifer - 23 juni 2012 19:37

Säger godnatt med den här bilden, eftersom att jag är i desperat behov av att kunna lägga bilderna från Grekland i mappar eller soptunnan. Min dator är överfull och då menar jag SMOCKAD med bilder, just nu får de lagras på varandra och det blir bara extra svårt att hitta de bilder man letar efter när det är så himla många. Men iallafall, sov sött. ♥

 

Av Jennifer - 23 juni 2012 19:30

...druckit en vattenmelon? ♥  

Av Jennifer - 23 juni 2012 19:14

SER NI POOLFAN?! Där låg jag för nästan en månad sedan, blev serverad på gratis dricka och körde vattengymnastik som för övrigt var så himla kul medans det nästan var skrattretande svårt. Utsikten, värmen trots det kalla poolvattnet, grekerna, drickan, språket, solnedgångarna, soluppgångarna, den tiggande och rivande katten som jag för övrigt kallade för Musse. Jag saknar aaallt. ♥

       

Av Jennifer - 23 juni 2012 13:59

Säger grattis till världens bästa lillebror idag, så ska väl hitta på något kul att göra istället för att bara sitta här. Ni får ha en mysig dag helt enkelt, trots det gråa vädret. Sweet summer ♥

 

Av Jennifer - 23 juni 2012 13:31

Börjar med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen och utan undanflykter är det så att jag helt enkelt inte har haft tid, eller jag har snarare inte tagit mig tid till att uppdatera bloggen. Men jag har iallafall haft en superhärlig midsommar och allt vad det nu heter! Ska snart dra igång med att rensa bilderna på datorn innan jag fyller på med nya, har ungefär 500 kvar på datorn tror jag men har ingen aning om vilka jag ska visa på bloggen. Iallafall, lite bilder från midsommar kan jag iallafall bjuda på just nu. Får se om jag uppdaterar igen innan jag stänger av datorn, men lutar åt det hållet. ♥

           



Av Jennifer - 20 juni 2012 21:57

Är precis påväg att stänga av datorn och drömma lite om att bo på landet som ungefär har varit allt jag tänkt på idag. Med landet menar jag en ranch, eller en bondgård kanske. Men iallafall, ska väl kolla om det blir något bra på tvn senare eller om det blir till att hitta på något annat. Kanske läsa en bok för en gångs skull? Annars hoppas jag på att dagen blir lika varm imorgon och att man lyckas hitta på något mysigt. Sov sött ♥   

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards