Maid

Alla inlägg under juni 2012

Av Jennifer - 9 juni 2012 22:33

Har kommit upp för ungefär en timme sen efter att ha ätit lite gröt och borstat tänderna, nu sitter jag här och tycker ovanligt nog att det är varmt. Har klickat mig runt på lite olika bloggar ett tag och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det slutar antagligen med att jag tröttnar på att inte göra någonting och antingen stänger av datorn eller googlar lite på bilder från Wyoming osv. Men ni får jätte gärna kommentera något så att jag får lite fler bloggar att kika in på, men annars får ni ha en mysig kväll. Sov sött ♥

 

Av Jennifer - 9 juni 2012 20:40

Tänkte bara berätta för er om något som jag har fått upp i huvudet och varför, så läs om ni har lust. Jag har länge tyckt att jag bor i det perfekta landet, inga folk som dömer än innan man känner personen och ett underbart land helt enkelt. Jovisst, ett underbart land är det. Men det där med att man inte dömer någon innan man känner den, det är rent ut sagt bullshit. Det går knappt att säga "hej" till folk man inte känner längre och det är sjukt synd. Men iallafall så har jag kommit fram till att jag vill bo i Wyoming, en delstat i USA. Det vore äckligt skönt att få komma ut i ett nytt land där ingen känner än eller vet ens bakgrund och att kanske tillochmed bo en bit ut på landet. Jag är själv chockad över att jag säger det här, för jag har aldrig varit den där tjejen som vill bo på landet utan jag har velat vara med där saker händer. Men jag är trött på att stressa igenom allt som vi tyvärr gör här i Sverige och att allt ska vara så perfekt. De flesta av oss dömmer andra genom att bara se på hur de ser ut och beter sig istället för att försöka lära känna personen, men då skyller vi på något dumt som att man ska vara med de man dras till och vill vara med. Och jo självklart är det så, men tänk om personen du undviker skulle vara den där perfekta vännen du alltid letat efter men att du inte vill försöka lära känna den bara för att den ser ut på ett visst sätt? Jag skulle kunna lista upp tusen orsaker till varför jag hellre skulle bo i Wyoming än Sverige, men ni har fått några små av de anledningarna och resten får ni väl senare om ni blir intresserade av att höra dom. Jag har faktiskt kommit på flera anledningar bara idag genom att spendera dagen i ett köpcentrum och se saker som händer och hur en del saker faktiskt är. Men annars så vill jag inte dra någon speciell person över en kam utan det här är mer en helhet, Sverige i mina ögon om vi säger så. Nu ska jag dra mig neråt och fixa något litet att äta innan jag väntar på en ny dag med nya möjligheter. Sleep tight. ♥

   

Av Jennifer - 9 juni 2012 20:35

Glömde berätta att orsaken till att jag inte bloggade igår var för att jag hade lite fredagsmys med familjen, låter bilderna berätta resten. Annars är det rätt så många mobilbilder just nu, men det är för att jag har mobilen med mig för det mesta och det blir enklast att ta bilderna med den då istället för att springa iväg och hämta kameran. Now you know. ♥

      

Av Jennifer - 9 juni 2012 20:31

På onsdag slipper man det här ända fram till augusti, känns rätt så härligt! ♥ Kommer börja sommarlovet bra och hålla hela sommarlovet minst lika bra på ett eller annat sätt, vad ska ni göra under sommarlovet och när börjar erat?

   

Av Jennifer - 9 juni 2012 20:13

Sitter här i min crémefärgade fåtölj och myser framför datorn med lite musik efter att ha spenderat hela dagen i ett shoppingcenter. Men nu har jag iallafall hittat en skolavslutnings klänning och lite smycken till den, supernöjd och ser verkligen fram emot att använda den! Annars hoppas jag att jag blir helt frisk till skolavslutningen på onsdag, har blivit snuvig och i fredags kunde jag knappt svara på det folk sa i slutet av dagen eftersom att rösten hade svikit mig till 99%. Däremot har jag inte lika ont i halsen idag som igår så det är ju rätt så skönt, men jag hostar mer idag än vad jag gjorde igår. Iallafall så tänker jag verkligen se till att bli frisk för förutom skolavslutningen blir det förmodligen mysfika med familjen och sen på kvällen blir det stolt och nykter med Julia. Uppdaterar snart igen! ♥

                

Av Jennifer - 9 juni 2012 19:39

I said it once, I said it twice - who cares if I say it thousand times? Jag älskar er ♥ Oavsett hur sur man än är, så lyckas ni alltid pressa fram det där leendet som man försöker dölja just då. Ni finns alltid där bakom än och stöttar till 1000% och jag kan inte annat än vara tacksam över att ha lyckats födas in i en så underbar familj med världens härligaste humor och personligheter. Vad som än händer och oavsett hur galna ni är så kommer jag alltid att älska er lika mycket, now and forever. ♥

                

Av Jennifer - 7 juni 2012 20:51

Nu väntar tvn och sista fredagen i skolan imorgon, så med dessa bilder säger jag godnatt! ♥

   

 

 

Av Jennifer - 7 juni 2012 20:38

Som ni antagligen redan vet om ni läser min blogg dagligen så är det inte alltid säkert att jag uppdaterar på torsdagar, men nu hinner jag eftersom att det är ett tag kvar innan det blir något bra på tvn. Iallafall så gick det überbra och jag är verkligen nöjd med dagen speciellt eftersom att jag trodde att det skulle gå rätt så dåligt med tanke på att jag inte hade ridit på några veckor. Men det gick helt okej och jag kunde inte vara mer än nöjd! Nu har jag precis fört över trettiotre bilder från mobilen så att det blir lite variering mellan vardag och Grekland, men en del bilder från därifrån är tagna med mobilen. Vissa bilder från mobilen är av betydligt sämre kvalite, men ni får ju trots allt se en del av min vardag genom dom bilderna så de får duga ändå. Iallafall, nu sitter jag nyduschad och fixar lite av de bilder som precis förts över och har precis unnat mig en cola. Känns som att det har varit en rätt så hyfsad dag! ♥      

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards