Maid

Alla inlägg under juni 2012

Av Jennifer - 2 juni 2012 11:55

Grekiska solnedgångar är nog bland det vackraste jag sett, man kunde stå helt paralyserad och bara glo ut över medelhavet på kvällarna. Blixtarna var inte heller helt fel. Trots att jag är rejält rädd för just blixtar så måste jag erkänna att de var galet fina, varje blixt lyste liksom upp så att himlen skiftade mellan oranget och rosa. Dessutom var de hur breda som helst. Men jag måste medge att jag gick och intalade mig själv att jag skulle dö ett tag, har alltid kopplat åska utomlands till flodvågar och orkaner. And that's it. ♥

 

Av Jennifer - 2 juni 2012 11:27

Klev ut ur planet i shorts på Arlanda ungefär klockan fyra igår, möttes av ca 7 grader och regn. Visst frös man en del, men man märkte ju helt klart att man haft en bra vecka med härligaste värmen medans Sverige fått gå runt i jacka och långbyxor. Däremot saknade man bara Grekland ännu mer när man kände att man frös i det man tyckt varit för varmt ett antal hundra mil bort från Sverige. Kommer ta veckan lite bit för bit med hjälp av bilder så att ni kanske kan hänga med en del också, iallafall så betyder rubriken "godmorgon" och uttalas ungefär "kalemera". Var däremot tvungen att googla fram den grekiska stavningen, men it doesnt matter. Bilden är inte på det hus vårat hotellrum låg i, men det ser ungefär likadant ut. Lägg märke till den nya kategorin Grekland 2012 ♥

 

 

 

 

 

Av Jennifer - 1 juni 2012 07:00

Lite nytt som jag helt och hållet har glömt att visa!  Har en del annat som jag inte heller har visat, men ska fixa det så fort jag kommer hem igen. Vilket är iiiiiidaaaaaaaaag! Klänningen har jag ingen aning om vart den kommer ifrån, har nämligen köpt/fått den av min moster. Skorna kommer däremot ifrån skopunkten. ♥

      

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards