Maid

Alla inlägg under juni 2012

Av Jennifer - 20 juni 2012 21:46

Inga ord kan beskriva hur mycket jag vill tillbaka till Grekland, hade kunnat packa väskan redan nu och åkt direkt! Men samtidigt så gör minnena så att det nästan känns som att man är där, som att man vaknar till en utsikt över medelhavet och Turkiets ena sida. Och jag kan ju ändå inte klaga på Sverige just nu heller, trots att jag har tjatat så mycket om nackdelar med Sverige så finns det en del positiva saker som gör att det jämnar ut sig lite. Men jag står fortfarande fast vid mina åsikter, tyvärr. Iallafall så ska ni inte tveka om ni planerar en resa till Grekland, kanske tillochmed Kos. Det blir en upplevelse för livet, som man verkligen inte ångrar. ♥

 




   

Av Jennifer - 20 juni 2012 21:15

Runt 25 grader hela dagen och nästan ingen vind alls, kanske varmaste dagen hitills den här sommaren. Vaknade vid halv nio ungefär, klev upp då också. Var påväg att hoppa i poolen en snabbis, enligt Jonathan stod termometern på 29 ett tag och jag kan hålla med om att när man kände på vattnet så var det väldigt varmt! Men jag orkade inte byta om till badkläder och sen hade jag inte lust bada med hans vänner idag heller. Men kanske drar på mig bikinin efter sjukhuset imorgon istället, lite mer provtagning och sen EEG nästa vecka. Får se om jag hinner uppdatera igen, men det tror jag väl. Vi hörs snart isåfall! ♥

 

Av Jennifer - 19 juni 2012 15:38

Pfft, säger jag då. Det här är ungefär första dagen på hela lovet som det inte har regnat på, än så länge. Men vem kan klaga, det har iallafall inte varit särskilt kallt trots att det har regnat, så go go sommaren - vi kommer och tar dig. ♥
    

Av Jennifer - 19 juni 2012 15:27

Har precis lyckats stämma gitarrfan, tror jag. Den låter iallafall lite bättre än vad den gjorde innan, däremot så kan jag inte påstå att jag är den bästa på att spela gitarr men att nästan lyckas stämma en är ett stort framsteg tycker jag ändå. Applåder till mig! ♥
 

Av Jennifer - 19 juni 2012 15:10

Fick hem senaste veckorevyn idag och med det här numret följer två fina nagellack med, antingen oranget och rosa eller lila och marsipan! Jag fick oranget och rosa, helnöjd! Allt som kommer med veckorevyn är alltid jätte bra, har speciellt förälskat mig i alla olika nagellack som har följt med.
 

Av Jennifer - 18 juni 2012 13:20

Skäms lite över mig själv som sitter inne när det är så fint väder ute för en gångs skull, men tänkte faktiskt snart dra mig utåt ett litet tag. Ingen aning om vad jag ska hitta på, hålla tummarna för att folket som ska drenera inte kommer idag så att jag slipper prata med dom. Haha, tänker inte bortförklara mig något här utan den enda enkla anledningen är att jag är blyg och thats it. Sen låter det ju lite udda att be dom flytta en buske, men det struntar vi i. ♥

 

Av Jennifer - 17 juni 2012 20:18

Med denna en veckas gamla bild säger jag godnatt bloggen och hejsan sims. Förlåt för mina oseriösa inlägg, men le lite så blir allt finemang.

       

Av Jennifer - 17 juni 2012 20:10

Jo, jag vet att jag har en fin utväxt. Den heter Olga och har bott på mitt huvud i några veckor kanske, högst. Men jag tänkte inte frisera Olga nu mitt i sommaren trots att det inte är speciellt mycket sol. Men med min otur så hade det blivit så att jag färgade för att det är grått all the time och då hade solen kommit fram och blekt håret så att man hade slösat pengar på något som håller i högst en vecka under strålande sol. Iallafall så har jag ingen aning om varför jag ens gjorde det här inlägget, men vi skyller på tristess. ♥

      

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards