Maid

Alla inlägg under juni 2012

Av Jennifer - 17 juni 2012 19:42

Har spenderat denna väderomväxlande dag med en springtur tillsammans med Sara, lite kaninmys och besök av småkusinerna med moster och man från schweiz. En jätte mysig dag helt enkelt. Lekte lite med lego tillsammans med småkusinerna Linn och Liam, sprang ca 4 km med Sara och nu ska jag snart kolla om det är något kul på tvn eller starta sims ett tag. Tror nästan att det har varit den bästa dagen på sommarlovet hitills. Bjuder på två små bilder på en fin liten nyckelpiga som från och med nu heter Herman. ♥

   





Av Jennifer - 16 juni 2012 15:45

Tidsinställt. Jag var så smart att jag fixade ett tidsinställt till idag eftersom att jag kände att jag ville njuta av sommaren istället, jag har ingen aning om jag kommer/har bloggat idag men annars så får ni iallafall en uppdatering. Men jag har förmodligen dragit mig ut på en springtur, tränat handleden lite mer och börjat skriva på ännu en till låt. Annars så kan jag ju meddela att det inte blir några fler torsdagar under hela sommaren som är "utan bloggning" eller så utan sista ridningen var förra torsdagen och då kunde jag tyvärr inte vara med eftersom att jag hade fått nackspärr. Trots att jag verkligen ville rida i torsdags så var det inte värt att få ännu mer ont, så nu längtar jag ännu mer tills att ridningen börjar igen men dit är det ett antal månader. Men det betyder att jag har all tid i världen till att göra precis vad jag vill i flera månader framöver! Vi hörs kanske senare, får se om jag kommer att blogga senare eller inte. ♥    

Av Jennifer - 15 juni 2012 18:01

Är precis påväg att byta om till träningskläder för att pressa handleden och nackspärren lite, yep. Har lyckats dra på mig en nackspärr, duktig jag vetni! Men om jag ska vänta på att handleden ska bli bra igen får jag nog vänta tills att sommarlovet är slut, känns ungefär som att jag har förlorat all den styrka jag hade byggt upp i den. Så känner att det är dags att försöka mig på ett yoga pass igen trots att jag kommer få pressa mig mer än de första gångerna för att orka lyfta upp kroppen med bara händerna. Annars har jag spenderat dagen med att hjälpa till lite att riva altanen och så, har också försökt att lösa en rubikskub på så kort tid som möjligt. Men just nu är det väl sissådär fem minuter som står som rekordet. Iallafall, ni får ha en jätte mysig kväll för nu tänkte jag hitta på något annat att göra ända fram tills att kudden väntar. På bilderna är det Jonathan som står och fixar ihop den. ♥

        


Av Jennifer - 14 juni 2012 20:38

Hade en galet kul kväll på Stolt och Nykter tillsammans med Julia igår, en bättre start på sommarlovet får man nog leta efter! Tog däremot knappt några bilder alls utan valde istället att fokusera mer på att ha kul än att ta bra bilder, vilket fungerade eftersom att det var så sjukt kul! Vi gick runt och åkte ungefär allting några hundra gånger, lyssnade lite på Panetoz och dom andra som uppträdde. Vi avslutade kvällen ungefär halv ett men vi fick stå och vänta på skjutsen hem i en halvtimme så vi var hemma ungefär tjugo i två. Men vi roade oss med att skratta och vara allmänt galna, så det gick hyffsat fort ändå. Det är en kväll jag verkligen är nöjd med och det blev en bra start på sommarlovet, så i stora drag kan jag inte vara mer än nöjd! ♥

   

Av Jennifer - 12 juni 2012 11:56

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv ett för då tänkte jag cykla ner på stan med Sara ett tag och gå runt lite där, sen ikväll har Jonathan avslutning så då blir det till att gå på det. Ikväll blir det väl mest till att ta det lugnt och försöka komma på vad jag ska göra med håret till imorgon, sen har man sommarlov. It feels great! Imorgon vet jag inte om jag kommer hinna uppdatera bloggen något eftersom att jag har avslutning på morgonen fram till ungefär 10, sen åker jag hem och myser lite med familjen innan det blir stolt och nykter med Julia hela kvällen ut! Men jag kanske fixar ett tidsinställt eller så hörs vi väl på torsdag! Nu ska jag passa på att tävla lite på olika tävlingar och så, alltid kul oavsett om man vinner eller inte. Have a great day ♥

 
Av Jennifer - 11 juni 2012 19:52

I helgen var det ju stå himla varmt, så jag drog för en gångs skull på mig shorts och gick i dom utomhus för första gången sedan vi var i Grekland. Då kände man verkligen att det var sommar. Love the feeling. Men jag skulle fortfarande lätt kunna flytta till USA eller något annat fint land trots att jag älskar våra väderomväxlingar vi har i Sverige. I stora drag så är det inte landet jag inte gillar, utan jag gillar inte hur vi svenskar har förändrats till att det knappt går att säga hej. Och resten behöver vi ju inte ta i det här inlägget, ellerhur? Men iallafall, linnet fick jag av Sanne och hennes familj, shortsen minns jag inte men de har iallafall varit jeans och halsbandet som i dåläget satt som ett armband kommer från kicks. Halsbandet skulle egentligen inte vara med, men när jag bytte om efter att ha blivit lite dränkt av Jonathan så orkade jag inte ta av det. Nu ska jag göra något annat, dont know what yet. Men något skoj blir det väl, sleep tight. ♥

 

Av Jennifer - 11 juni 2012 19:39

Greker måste vara bland de trevligaste folk som finns, alla är så glada och verkligen lätta att prata med! Mannen här nedanför kom och tog ett kort på våran familj helt sådär spontant, så vi bad om ett kort på honom också och han drog genast med mig och Jonathan bredvid sig. That's a memorie for life. Uppdaterar snart igen, så kolla in om någon minut bara. ♥

 

Av Jennifer - 10 juni 2012 19:44

Måste bara få säga att det kommer bli skönare än någonsin med sommarlov på onsdag. Att få sova ut, gå runt i mysiga sommaroutfits och ha all tid i världen till att göra precis vad man vill. Ni fattar tanken? Nu ska jag gå ner och kolla på någon bra film tillsammans med familjen och imorgon blir det städdag i skolan innan sommarlovet, damn - life is good. ♥

 

Hej, vad kul att du klickade dig in här! Jag som driver den här bloggen är iallafall en tjej vid namn Jennifer på 15 septembermånader. Jag har bloggat här sedan 2010 men jag får hoppas att jag har utvecklats lite sedan dess. På fritiden är jag med vänner, spenderar tid i stallet, tränar och hittar på en massa annat kul som ni kommer att få ta del av om ni stannar! ♥

Skriv din fråga här! ♥

138 besvarade frågor

Arkiv

Gratis Spotify Premium!
Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards